...
...Mine stjerner bliver ikke større her i SWF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...eller var ikke større |
|
|
|
|
|
De er flotte smog! Og man siger jo, det ikke er størrelsen, men gørelsen det kommer an på, - en ringe trøst, jeg ved det godt. :o) |
|
|
|
|
|
...Husk lige,at Du selv er degraderet….gør oprør |
|
|
|
|
|
Det er jeg fuldt klar over.., noget er mistet og nu er indikatoren Antal indlæg, og hvem ved, hvornår der efter et vist antal følger et skulderklap med, om godt gået! :o) |
|
|
|
|
|
SWF…så er der stjerner,-opdaterer selv |
|
|
|
|
|
En hyldest til det frie valg og initiativ, Herr.smog! - kan ikke lade være med at tænke på en anden talemåde - der står kvinder bag alt - :o) :o( |
|
|
|
|
|
Lidt fjollet at afskaffe brugernes titler og bevare supporternes. Det er uden undtagelse altid dumt at skabe unødig afstand. |
|
|
|
|
|
Jae - det er nok noget med janteloven. Eller er det helt ved siden af? |
|
|
|
|
|
Jeg syntes nu det er meget praktisk at man kan se hvem der er SWF og dermed har ret til at bede om logs osv. - mens det efter min mening er hamrende ligegyldigt for alle om jeg er et “Helt nyt medlem” eller “Seniormedlem”. |
|
|
|
|
|
Måske Paplo, men jeg synes nu, at der trods alt bør være en form for markering af, om det er et indlæg fra en bruger eller et medlem af Team Spywarefri og herunder specifikt en logløser. Bare så vi ved, hvem vi har at gøre med - og i forbindelse med rensning af computere, hvem vi skal lytte til. Her er der tale om en klar forskel på folk og deres status, og den skal bibeholdes! |
|
|
|
|
|
Mit indlæg var ment som en helt nøgtern påpegning af, hvordan det (efter min mening) virker, at droppe bruger-“titlerne”, og det ligger mig fjernt at bringe jantelov o. lign. ind i det, for selvfølgelig tror jeg ikke, at den opnåede virkning var tilsigtet. |
|
|
|
|
|
Det jeg skrev kunne måske misforståes. Jeg mener selvfølgelig at Teamet skal betragtes som noget helt særligt og det er meget godt om alle kan se at det er et medlem at teamet som svarer. Det var bare alle os andre “på gulvet”, jeg havde i tankerne. |
|
|
|
|
|
Helt enig i, at bruger-“titlerne” ikke kan bruges til noget - andet end til at løfte folk lidt op fra “gulvet” i forholdet til supporten. Men det er da også en fin funktion. Og det betyder ikke, at jeg ser ned på hverken TeamSpywarefri eller de supportere, som ikke er medlemmer af teamet. Jeg vil til enhver tid bakke op om Spywarefris indsats. Blot udgøres Spywarefri - set med mine øjne - ikke kun af supporten, men også af de aktive brugere. Så har jeg vist fået præciseret min mening tilstrækkeligt og smutter derfor igen indtil videre. |
|