Tak for jeres fantastiske site, men lige et lille hik:
Jeg synes betegnelsen “helt nyt medlem” er lidt misvisende. Har intet problem med at være “nederst i hirakiet” pga min lille aktivitet herinde, men synes det første niveau burde hedde noget andet, da ens plads i hirakiet jo ingen sammenhæng har med, hvor længe man har været medlem.
Jeg har været her i mere end 4 år og kommer tit for at læse gode råd, men da jeg gudskelov ikke ret tit har brug for hjælp, og ikke har viden nok til at hjælpe, er jeg stadig “helt nyt medlem” -lidt misvisende og faktisk også lidt sårende
Jeg kan godt se din pointe.
Problemet ligger i forumsoftwaren, efter et antal indlæg får man en ny “titel”, og så fremdeles.
Om formuleringen kan ændres ved jeg ikke, men jeg spørger lige.
Hvorfor i det hele taget have alt det pjat med titler - det er jo ikke sådan at nogen af os tjener mere, alt efter hvad man hedder. Hvis det på nogen måde kan have en betydning for nogle, så kan man jo bare lade det være godt med at have antal indlæg stående man har lagt, og så medmindre man tilhører teamet bare “Medlem”. Eller for min skyld gerne droppe det der med “Medlem” helt - for alle er jo klar over at man er tilmeldt forum, ellers kniber det lidt med at lave indlæg.
Hvorfor i det hele taget have alt det pjat med titler - det er jo ikke sådan at nogen af os tjener mere, alt efter hvad man hedder. Hvis det på nogen måde kan have en betydning for nogle, så kan man jo bare lade det være godt med at have antal indlæg stående man har lagt, og så medmindre man tilhører teamet bare “Medlem”. Eller for min skyld gerne droppe det der med “Medlem” helt - for alle er jo klar over at man er tilmeldt forum, ellers kniber det lidt med at lave indlæg.
...Javel ja,- så man har tilladt sig at fratage mine 5-års.stjerner ,-uden at spørge først? Jeg vil nu,-og for at bøde for denne degradering,- insistere,at SWF for fremtiden titulerer mig som Herr.smog
Nu hvor der er indledt en “sparerunde” kan man spare et museklik ved ikke at klikke på - se billede i fuld størrelse - for det bliver det ikke mere fuld af. :o)