Helt nyt medlem
Antal indlæg: 33

Tak for jeres fantastiske site, men lige et lille hik:

Jeg synes betegnelsen “helt nyt medlem” er lidt misvisende. Har intet problem med at være “nederst i hirakiet” pga min lille aktivitet herinde, men synes det første niveau burde hedde noget andet, da ens plads i hirakiet jo ingen sammenhæng har med, hvor længe man har været medlem.

Jeg har været her i mere end 4 år og kommer tit for at læse gode råd, men da jeg gudskelov ikke ret tit har brug for hjælp, og ikke har viden nok til at hjælpe, er jeg stadig “helt nyt medlem” -lidt misvisende og faktisk også lidt sårende wink

Administrator
Antal indlæg: 55091

Jeg kan godt se din pointe.
Problemet ligger i forumsoftwaren, efter et antal indlæg får man en ny “titel”, og så fremdeles.
Om formuleringen kan ændres ved jeg ikke, men jeg spørger lige.

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

Antal indlæg: 33

Nu gik jeg så i mellemtiden hen og blev Junior Medlem og hurra for det wink, men håber nu alligevel, I kan finde en anden betegnelse.

Redaktør
Antal indlæg: 1289

Det er ikke noget problem at ændre titlen, og jeg synes egentlig også, at den er lidt misvisende.

Forslag modtages gerne! smile

hepta
Antal indlæg: 11094

Jeg synes faktisk at Kaspersky Forum har nogle gode titler men om ,at et helt nyt medlem kunne hedde ” Newbie” er nok diskutabelt smile

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

bwf1409
Antal indlæg: 3169

Hvorfor i det hele taget have alt det pjat med titler - det er jo ikke sådan at nogen af os tjener mere, alt efter hvad man hedder. Hvis det på nogen måde kan have en betydning for nogle, så kan man jo bare lade det være godt med at have antal indlæg stående man har lagt, og så medmindre man tilhører teamet bare “Medlem”. Eller for min skyld gerne droppe det der med “Medlem” helt - for alle er jo klar over at man er tilmeldt forum, ellers kniber det lidt med at lave indlæg.

hepta

Hvorfor i det hele taget have alt det pjat med titler - det er jo ikke sådan at nogen af os tjener mere, alt efter hvad man hedder. Hvis det på nogen måde kan have en betydning for nogle, så kan man jo bare lade det være godt med at have antal indlæg stående man har lagt, og så medmindre man tilhører teamet bare “Medlem”. Eller for min skyld gerne droppe det der med “Medlem” helt - for alle er jo klar over at man er tilmeldt forum, ellers kniber det lidt med at lave indlæg.

Logisk cool smirk

God weekend

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

bwf1409

Lige over hepta wink

PND
Antal indlæg: 693

Jeg bakker 100% bwf1409’s forslag op:

Drop titlerne!!

Redaktør
Antal indlæg: 4114

Jeg kan dog godt li’ titlen “Senior Medlem” - altså, med den titel kan man jo køre for halv pris i busserne, stemme i Ældre Sagen osv.  LOL

Der er mange “forum-udnævnte pensionister” hehe wink

Signatur

Hjælp os med at sprede budskabet om Spywarefri på Facebook: http://www.facebook.com/Spywarefri.dk

Member of Alliance of Security Analysis Professionals™ - ASAP

bwf1409

Pokkers Tesk, det kunne du godt have sagt noget før - sikke mange penge jeg kunne have sparet tongue laugh

Redaktør
Antal indlæg: 1289

Titler er nu helt væk…

bwf1409

Jeg føler mig helt bar tongue rolleye

Seriøst, så syntes jeg det var en god beslutning som pynter på forum…

hepta

Ak ja, livets titler ændres ubønhørligt.
Det ene øjeblik er man noget, og det næste øjeblik,er man bare den man er cool smirk

Godt tiltag cool smile

Signatur

smog
Antal indlæg: 3151

...Javel ja,- så man har tilladt sig at fratage mine 5-års.stjerner downer ,-uden at spørge først? Jeg vil nu,-og for at bøde for denne degradering,- insistere,at SWF for fremtiden titulerer mig som Herr.smog cool smirk

...det sidste billede af mine 5.stjerner:

Vedhæftede billeder
Udklip.jpg
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

.. You talkin’ to me?

Redaktør
Antal indlæg: 1860

Nu hvor der er indledt en “sparerunde” kan man spare et museklik ved ikke at klikke på - se billede i fuld størrelse - for det bliver det ikke mere fuld af.  :o)

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein