Find og upload denne fil hos Jotti:
C:\Windows\System32\drivers\usbhub.sys
Kopier ind hvad der står ud for disse linjer >
Status:
MD5:
SHA1:
|
|
|
|
Find og upload denne fil hos Jotti: C:\Windows\System32\drivers\usbhub.sys Kopier ind hvad der står ud for disse linjer > Status: |
|
|
|
|
|
Status: |
|
|
|
|
|
Det ser godt ud nu. Udfør dette i denne rækkefølge. Prøv lige og se om du kan finde denne fil. C:\Windows\System32\msennoij.dll Hvis du finder den, så kopier den ud i mappe hvor du kan finde den igen, hvis der skulle opstå problemer efter den er slettet. >> Klik på START derefter Kør Bemærk mellemrum mellem X og /U, det skal være der. Ovennævnte procedure vil fjerne Combofix. >> Du kan lige rydde op i systemgendannelsen, læs her hvordan. >> Kør så en rens med Ccleaner >> Hent OTS fra dette link hvis du ikke har den liggende. Gem den på skrivebordet. >> Download Hoster (http://www.greyknight17.com/spy/Hoster.exe) gem den på skrivebordet. Kør den som ”Administrator” > Se i ruden til venstre, hvis der er mange adresser (mere end 2) og du ikke selv har lagt dem derind, så klik på ”Copy Hosts file to Clipboard” > Åbn et dokument > Fanen ”Rediger” > ”Sæt ind” > Gem det dokument og kopier den herind som ”Vedhæftet fil”. Klik derefter på ‘Restore Original Hosts’ og klik OK. PS: Hvis du skal køre ‘Restore Original Hosts så skal du deaktiver alt sikkerhed + net-forbindelsen ellers bremser ”Vista” nok kørslen. >> Hvis du stadig har problemer med, at sikkerhedscentret ikke mener ”BitDefender Antivirus 2010” kører, så prøv og geninstaller den. Hvis den kører så dette > åbn ”Sikkerhedscenter” > Klik ude til venstre på ”Skift måden, som sikkerhedscentret giver mig besked” > Fjern flueben ved ”Virusbeskyttelse” og måske firewall hvis den også er i programmet > OK > Nu skulle du ikke høre mere fra den. >> Fortæl hvordan din pc kører nu ? |
|
|
|
|
|
Jeg fandt ikke C:\Windows\System32\msennoij.dll. Jeg ved ikke, hvad det er, der skal ryddes op i systemgendannelsen. Linket forklarer ikke noget herom. Jeg har downloadet Bitdefender på ny, men problemet er ikke forsvundet. Jeg kan godt slå advarslerne fra, men det løser vel ikke problemet? Ellers virker det som om, at PC’en kører uden problemer. Er CD-emulatoren blevet genaktiveret? Tak for hjælpen |
|
|
|
|
|
Du skal bare slå systemgendannelsen fra > Genstart og slå den til igen, så er det ok. Det er mange gange et problem, at sikkerhedscentret ikke kender nogle antivirusprogrammer og så kommer med den besked. Nu ved jeg ikke om det er et købe program du har, ellers kunne du prøve den gratis version af Avast, den er (efter min mening) på højde med mange købe-programmer.
Det skal du selv gøre med ”Defogger”, har du slettet den må du hente den igen her.
2. Dobbeltklik på Defogger.exe – eller ”Kør som administrator” et vindue vil åbne sig - klik på “Enable” og klik “Yes”.
[ Rettet: 20.09.2010, 14:53 af Peder TeamSpywarefri ]
|
|
|
|
|
|
Det er gjort. Mange tak for den grundige assistance og de hurtige svar. |
|
|
|
|
|
Klik på Start->Kør, skriv services.msc og klik OK. Find nu den mappe som hedder wbem. Den ligger i Windows/system32. I denne mappe lokaliserer du mappen repository. Slet mappen repository. Gå nu i services.msc igen. Find servicen Windows Management Instrumentation igen. Højreklik på denne, og vælg START. Genstart maskinen, og Windows Security Center er nu nulstillet. Se om det gør tricket.
Jeg lukker tråden, du er velkommen en anden gang. |
|