Hej
Min Pc er blevet langsom både i opstart og når jeg er på nettet, har kontaktet Stofa som er min internet udbyder der sku ikke værer noget ivejen, Har Stofa safesurf som virus program og har haft det på fuld scanning det fandt 2 virus Exploit.PDF-JS.gen,2 Trojan. script.464924 og 2 Trojan.script.442835dem kan hverken jeg eller programmet fjerne. Har kørt Malwarebytes anti-malware uden at finde noget, bruger Eusing Free registry cleaner.Kan det være det snavs stofa safesurf fandt eller kan der være andet,
Bruger XP og Stofa safesurf med virus og firewall.
MVH Per
Hej
Den finder dem her.
Sku prøve et eller andet og syntes Eusing free registry cleaner den er bedre end Ccleaner.
Resultat: 5 malware blev fundet
Exploit.PDF-JS.Gen (virus)
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\J84L9IMF\Notes1[1].pdf Handling: FEJL
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\RQBHJ0GD\Notes1[1].pdf Handling: FEJL
Trojan.Script.464924 (virus)
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\MLNR7GDU\nyeste[1].htm Handling: FEJL
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\MLNR7GDU\vidz_dk[1].htm Handling: FEJL
Trojan.Script.442835 (virus)
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\J84L9IMF\Applet1[1].htm Handling: FEJL
MVH Per
:processes
explorer.exe
:Files
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\J84L9IMF\Notes1[1].pdf
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\RQBHJ0GD\Notes1[1].pdf
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\MLNR7GDU\nyeste[1].htm
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\MLNR7GDU\vidz_dk[1].htm
C:\Documents and Settings\Per Nielsen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\J84L9IMF\Applet1[1].htm
:Commands
[emptytemp]
[start explorer]
[Reboot]
Klik på MoveIt, og følg instruksionerne. Du vil muligvis blive bedt om at genstarte computeren, hvilket du skal acceptere. Når OTM er færdig vil der i højre side kunne findes noget tekst.
Kopier indholdet af denne tekst herind i tråden til gennemsyn, og lad os høre hvordan tingene kører nu ?
Logfilen kan også findes i den nyeste undermappe til %systemdrive%\_OTMoveIt\MovedFiles
Hej
kopierede og indsatte som du skrev klikkede på movelt og så skete der intet i over en time måtte trække det store stik ud for alt lukke den, men du skrev kør og indsætte, så den blev sat på cleanUp og den fandt noget men så vil den lukke ned før jeg kunne indsætte det kopierede. hvor laver jeg fejl?
Per
Så skulle Combofix gerne give sig til at arbejde. Muligvis vil den kræve en genstart, hvilket du skal tillade. Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.
Når Combofix er færdig, og efter det (muligvis) har genstartet, skulle der gerne åbnes en logfil: combofix.txt som ligger her C:\ Combofix.txt
Hej
Den genstarter ikke og der kommer ingen logfil, eller jeg kan ikke finde den.
Du skriver den skal gemmes som SFCript fil, mener du så jeg skal klikke filer
gem som og så skrive SFCript
Så skulle Combofix gerne give sig til at arbejde. Muligvis vil den kræve en genstart, hvilket du skal tillade. Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.
Når Combofix er færdig, og efter det (muligvis) har genstartet, skulle der gerne åbnes en logfil: combofix.txt som ligger her C:\ Combofix.txt