Er bulguard værd at prøve på engelsk i 6 måneder gratis
Antal indlæg: 351

http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1G1GGLQ_DADK367&q=Bullguard+gratis+i+4+Ã¥r+&aq=f&aqi;=&aql;=&oq;=&gs;_rfai=

Jeg så at Norman havde et reelt tilbud hvor der var mulighed for en periode med 4 år
http://www.norman.com/downloads/special/dnbnor/

Da jeg så prøver at søge om Bullguard har et lignende tilbud søgte jeg Bulguard gratis i 4 år.

Da står det link, der åbenbart ikke kan findes, da lige for øjnene af mig.

Men kald du det bare for, at google finder alt. En meget dårlig undskyldning, selv hackere og andre der spreder beskidte ting på nettet bruger.

Burde reele firmaer kun lægge fakta ud på nettet. ?

Signatur

Freware er ikke kun et spørgsmål om penge men også om frihed.

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Jeg kan ikke finde det link på Google ved at indtaste “BullGuard gratis i 4 år” Det kommer ikke frem hos mig. For mig at se har BullGuard og Leasy lavet en aftale og det er jo ok. Både de og BullGuard kan jo nemt stoppe “ukurante” brugere.

Citat af anders and: “Burde reele firmaer kun lægge fakta ud på nettet”

Der findes milliarder af skjulte sider, og det vil de også vedblive med at være, sådan da, for selv jeg kommer ind i mellem ind på sider der slet ikke burde vedrøre mig. Når det nu er en aftale med Leasy så kan meget ske, hvis man uberettiget får en kode wink

Med hensyn til Norman så skrev Norman tilbage til mig:

“Vi er gjort opmærksomme på problematikken og det skal selvfølgelig stoppes.”

Vi er vidt forskellige mennesker. Jeg vælger at købe programmer der er for mig, også selv om jeg ikke får 4 mdr. ekstra. Det kunne jo være man fik ekstra fordele på anden måde wink

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

En skuffelse at opdage at Spywarefri ikke er uafhængigt af firmaer og økonomiske interesser.

Måske uvildige øjne skal se på denne sag. Nemlig det, at man i et download fortæller en ting, mens fakta er anderledes.

Har lige ladet min kone prøve at søge på Bullguard gratis i 4 år.  Det første, hun ser er også den gratis prøversion på 6 måneder. Havde ikke fortalt hende om hvorfor, hun skulle søge. (tror det om I vil, det er bare fakta)

Kan forstå på Hepta, at det er sket flere gange tidligere i Spywarefri`s forum.
Så jeg er åbenbart ikke den første, der føler mig snydt her.

Men Bullguard og Spywarefri mener, det skal være sådan.  Ellers ville linket, der kan findes af alle og enhver, blive fjernet, eller der ville være mere info i linket.

Tusind tak for jeres informationer. Jeg har lært meget her.

I lukker bare, når I vil.

Signatur

Redaktør
Antal indlæg: 21397

anders hvorfor kommer du altid med den slags spørgsmål? Når jeg kigger tilbage så har du altid kun spørgsmål om produkter du har fundet “specielle” steder på nettet til billige penge. Den slags har du kørt i årevis nu.

Spywarefri skal tjene sine penge ved at sælge fra shoppen ellers kunne jeg ikke skrive til dig nu. Forum er og bliver ikke gratis. Supporten herinde får ingenting. Men det hele er jo noget jeg har fortalt dig mange gange. Hvordan kan du mistænke supporten her for ikke at være uafhængig? Jeg anbefaler de programmer jeg finder bedst, og hvor du køber dem er ikke mit problem. Kan jeg ikke være her i forum længere fordi den lukker ja så er det heller ikke mit problem. Jeg er ligeglad, men det er de 5.000 besøgende dagligt nok ikke.

Jeg ER IKKE BullGuard og Spywarefri er IKKE BullGuard og dit problem med dem er i hvert fald ikke noget jeg vil gå ind i. Hvorfor skulle jeg?

Når du skriver “Tusind tak for jeres informationer. Jeg har lært meget her” er det så fordi du vil ha’ din bruger lukket?

[ Rettet: 08.09.2010, 16:48 af Perhaps Emeritus ]
Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

hepta
Antal indlæg: 11094

Kan forstå på Hepta, at det er sket flere gange tidligere i Spywarefri`s forum.
Så jeg er åbenbart ikke den første, der føler mig snydt her.

For at der ikke skal være nogen misforståelser så var det jeg mente at det tidligere her i Forum havde været indlæg fra brugere om gratis Bullguard i 6 mdr, som altså ikke holdt vand.
Spwarefri er jo ikke på nogen måden ansvarlig for hvad brugerne skriver.

En skuffelse at opdage at Spywarefri ikke er uafhængigt af firmaer og økonomiske interesser.

Kan du ikke lige uddybe hvad du mener her, både for din egen, og vores andres skyld smile ?

Spywarefri har jo ikke noget med Bullguard at gøre, udover at shoppen sælger deres produkter.Helt 100 % ufhængig af økonomiske inetresser er der jo ingen der er, og Spywarefris shop er med til at holde Forum kørende, men det betyder ikke at supporterne, eller andre brugere, mig selv inklusive, kun henviser til Spywarefri shop.

Hvordan er du blevet snydt ?

Bullguard er stadig i mine øjne et reelt og anstændigt firma i sikerhedsbranchen.

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Perhaps Emeritus - 08.09.2010 16:40:38

Jeg har lært meget her” er det så fordi du vil ha’ din bruger lukket?

Nej, det er det ikke. Jeg har bare ikke mere at bidrage med.

Hav en god dag

Signatur

mo-od
Antal indlæg: 3572

“Jeg har ikke mere at bidrage med”. Den bemærkning synes jeg er for grov. angry

Ovenpå at beskylde Spywarefri for at være i lommen på anti-virusfirmaer: “En skuffelse at opdage at Spywarefri ikke er uafhængigt af firmaer og økonomiske interesser”, så har du ikke mere at bidrage med”, spytter du det ud. Virkelig flot!

Først kommer du med uvederhæftige, grove anklager, så må de anklagede ikke få lov til at forsvare sig - tilbagevise dine påstande, Når du forsøger at komme til genmæld, smækker du blot “fornærmet” døren i. Vi er flere, der forgæves har ledt efter dit link om Bullguard gratis i 6 mdr. (udover det, so du har bragt fra leasy. Så hvor meget ret du har i din påstand om Bullguard, tjah…

Og at du beskylder Spywarefri for at være i lommen på Bullguard, blot fordi Spyarefri Shop forhandler Bullguard. Det er simpelthen for langt ude. shut eye

bwf1409
Antal indlæg: 3169

Hvis man nu skifter søgeordene ud til “Bullguard gratis i 6 måneder” så ramler man altså ind i den omtalte 6 måneders Leasy download.

Men ellers har jeg nu også svært ved at se hvorfor anders and er så fortørnet over det.

Rjung
Antal indlæg: 69

Sikke noget vrøvl anders and grin

Redaktør
Antal indlæg: 3250

Eftersom anders and har bedt om at få tråden lukket gør vi det inden tråden bliver alt for offtopic confused

Signatur

Rookie

Rock´n roll