Er bulguard værd at prøve på engelsk i 6 måneder gratis
Antal indlæg: 345

http://www.bullguard.com/leasy_download.aspx

Kan snart ikke finde rundt i alle de sikkerhedsprogrammer der findes red face

Måske Bullguard er et godt program. ?

Signatur

Freware er ikke kun et spørgsmål om penge men også om frihed.

hepta
Antal indlæg: 10353

Bullguard Internet Security er et udmærket program.

Men jeg må indrømme at det ser lidt mystisk ud. Der har før været lignende “tilbud” herinde på meget lange prøveperioder på Bullguard, og så viste det sig at det kun var til to måneder . Kan ikke forstå at Bullguard skulle ønske at komme med sådant et tilbud.

Men måske at andre kan give en forklaring ?

hepta

Der er tale om en helt almindelig prøveperiode på 60 dage, ihvertfald hvis du henter det på Dansk wink

Ja det er også derfor overskriften hedder på engelsk.

Jeg lavede den fejl ved Norman, at jeg ikke registrede at den var på dansk, men her havde jeg lagt mærke til at den kun var sølle 60 dage på dansk

Signatur

http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/78554/

Er Bullguard så ikke endnu mere lusket end Norman, der tilbyder et gratis freewareprogram på dansk i 4 år wink

Signatur

hepta

Ja det er også derfor overskriften hedder på engelsk.

For at der ikke skal gå for meget ” Anders And” i det her så er prøveperioden 60 dage på Engelsk og på Dansk, og jeg vil tro at det samme gælder Svensk, Portugisk m.m.  grin

Tak for hjælpen Hepta.  Det kan jeg ikke se af ovenstående link.
Nu syntes jeg, det er en beskidt markedsføring Bullguard fører.  sick 

Så vil jeg lade være med at prøve det program.

Signatur

Redaktør
Antal indlæg: 3167

Lige til info anders and, du bedes fjerne linket i din signatur ifølge:
Regler for brug af Forum punkt 4.
PFHT

Signatur

Rookie

Rock´n roll

hepta

Nu syntes jeg, det er en beskidt markedsføring Bullguard fører. 

Så vil jeg lade være med at prøve det program.

Jeg er nu slet ikke sikker på at Bullguard skal skældes ud her, men jeg kan ikke gennemskue det.  smile

Der er nu stadig et udmærket program, som absolut er værd at prøve, og det kan hentes her, med den sædvanlige 60 dages prøvetid:

http://www.spywarefri-shop.dk/sikkerhedspakker

Jeg undrede mig lidt over teksten på siden

“Gratis kopi i 6 måneder”

Men om man skal ligge noget i det aner jeg ikke.

I kan lukke, når I vil.

Har endnu ikke forstået,hvorfor det også kun er 2 måneder på engelsk, men tror da helt på, hvad der bliver sagt. De 6 måneder skifter , hvis jeg ændrer til dansk i højre side, men da ikke ved engelsk ?

Signatur

hepta

Hvis du downloader programmet på Engelsk , og installerer det så er prøvetiden 60 dage, ligesom den danske version.  smile

Så burde Bullguard da ikke heller ikke lægge den slags link ud. Syntes du ?

Når det først er efter download og ved installation, man opdager det at fakta er anderledes ?

Signatur

hepta

Så burde Bullguard da ikke heller ikke lægge den slags link ud. Syntes du ?

Når det først er efter download og ved installation, man opdager det at fakta er anderledes ?

Som jeg skrev kan jeg ikke gennemskue den side med download.
Men jeg har den mening om Bullguard, at det er et anstændigt firma, med nogle gode produkter, og jeg er fuldstændig overbevist om at Bullguard ikke ønsker at ” fuppe” nogen.

Men måske andre har en forklaring på det ?

Hvis du spørger Bullguard selv hvad det handler om vil jeg tro ,at du får et relevant svar.

Og endelig forstår jeg da udmærket, at du føler dig ” snydt” .

Antal indlæg: 19

Hejsa.

Det er/var en aftale med Leasy, som giver folk der købte computer hos dem 6 måneders gratis prøve, istedet for de normale 2 måneder.
Jeg har ikke hørt om dem i noget tid, så jeg tror egentlig ikke aftalen er gældende mere.
Udover det, vil linket kun virke til 6 måneder når man går ind på det via et specielt link man modtager fra leasy af, ellers er det blot normale 2 måneder man modtager.

Mvh
Karsten
BullGuard Support

Havtaske - 08.09.2010 12:13:18

Hejsa.

Det er/var en aftale med Leasy, som giver folk der købte computer hos dem 6 måneders gratis prøve, istedet for de normale 2 måneder.
Jeg har ikke hørt om dem i noget tid, så jeg tror egentlig ikke aftalen er gældende mere.
Udover det, vil linket kun virke til 6 måneder når man går ind på det via et specielt link man modtager fra leasy af, ellers er det blot normale 2 måneder man modtager

Hvor ser man det, før en installation er begyndt/færdig. Og hvis aftalen ikke gælder mere, hvorfor fjerner Bullgurd ikke bare linket, der jo slet ikke fortæller fakta ? Men bare får folk til at lægge Bullguard ind på deres på pc. Jeg ved det er ideen at gøre reklame for sit eget produkt med trialversioner, men hvorfor villede folk ?

Signatur

Antal indlæg: 19

Det ser man ikke nogle steder, men du finder heller ikke det link nogle steder på vores side.
Det er et link man kun modtager fra Leasy.

Om aftalen er gældende er egentlig også irrelevant, da det som sagt ikke er et link man kan finde, med mindre man får det af Leasy, andre, eller googler det med BullGuard og Leasy (ja google finder alt smile)
Men jeg er heller ikke sikker på om det er udgået det tilbud til Leasy, det er bare ikke noget jeg har hørt om i noget tid, som jeg skrev.

Du kan inde på vores hjemmeside finde det normale link til vores 2 måneders prøve.