Min netforbindelse er røget - efter at Kaspersky gik ned
  Jake007
Antal indlæg: 15

Jeg har XP original version. Kaspersky Internet Security, SuperAntiSpywarefri pro.

Tidligere i dag var jeg på nettet og fik en meddelelse fra Kaspersky om at der var ca. 30 forbindelser til nettet og om jeg ville lukke dem. Undrede mig lidt over meddelelsen, men sagde jeg ja til at lukke dem. Kaspersky blev dernæst deaktiveret. Skrev databaser var ødelagt/for gamle og at den skulle opdateres. Men jeg havde netop opdateret databaserne 2 timer forinden??

Jeg kunne ikke genaktivere Kaspersky. I stedet for at opdatere, genstartede jeg PC’en.
Nu virkede Kaspersky igen. På trods af at jeg ikke havde opdateret, som jeg blev bedt om, inden jeg lukkede ned.
Netscape navigator startede op af sig selv 3 gange, uden at jeg havde klikket på Netscape??

Foretog en full scan med Kaspersky. Dernæst opdaterede jeg SuperAntiSpywarefri, lavede fuld system scan.

Genstartede PC’en, fik meddelelse om at Windows inden opstart ville køre chkdesk
Men da jeg sidst lukkede windows lukkede det normalt? Undrede mig derfor over meddelelsen. Lod den køre chkdesk. Den slettede en beskadiget del.

Når jeg starter computeren op nu, er mit trådløse net deaktiveret. Jeg kan umuligt få lov til at aktivere det, uanset om jeg vil bruge XP trådløst netværk eller Linksys monitor. Den er helt død. Min router viser at der er internet forbindelse og mit access point er tændt.

Det er på selve computeren, at jeg ikke kan få adgang til det trådløse netværk.

Kan der være kommet noget snavs ind på computeren, som forhindrer mig i at komme på nettet?
Hvad skal jeg gøre for at løse problemet?

Skriver pt. fra en anden computer, som ikke har problemer med at bruge mit trådløse netværk.

Håber at I kan hjælpe mig.

God weekend!
Jake007

Jake007
Antal indlæg: 15

Hej igen
Det er nu lykkedes mig at få min netforbindelse igen.
Det er jo glædeligt grin

Forstår dog stadig ikke hvorfor Kaspersky gik ned, efter jeg sagde ja til at lukke for de ca. 30 forbindelser til internettet. Med begrundelsen at databaserne var for gamle/ødelagte, når de næsten lige var blevet opdateret?
Har aldrig før fået meddelelse om jeg vil lukke for ca. 30 forbindelser til internettet? Havde kun min browser åben, så hvordan kan der være ca. 30 forbindelser til nettet? Er ellers godt tilfreds med Kaspersky og Superantispyware.

Tak for en god hjemmeside grin
I gør et rigtig godt stykke arbejde grin

Administrator
Antal indlæg: 29174

Tak for roserne   grin

Er problemet løst, eller er der noget vi kan hjælpe med ?