angående lyd
  dentis
Antal indlæg: 156

ved det her nok bliver en af lidt tråde om forskellige ting jeg skal have til at virke igen efter min pc blev formateret.

mit problem er følgende: der er lyd når jeg f.eks bruger teamspeak eller windows media player. men når jeg skal bruge youtube, så er der ingen lyd? hvad er grunden til dette, da det irritere mig lidt at bare se men ikke høre noget.

det er en vista pc jeg har, har den nyeste java/shockwave/flash player. lyden mangler bare. ellers virker resten ok

Administrator
Antal indlæg: 29174

Hej   wink

Tjek om du mangler Windows opdateringer:
Her

Hvis du mangler opdateringer, så hent og installer dem.

Hent og installer: Secunia Personal Software Inspector (PSI)
Opdatering af Programmer er ikke altid en let opgave.
Det er derfor vigtigt at bemærke, at formålet med Secunia PSI er at registrere og afgøre, om sikkerhedstrusler, som følge af sårbare programmer,findes på din pc.
Derfor, når du har installeret programmet, så kør en scanning, og hent de opdateringer der er.

Se om det løser problemet ?

dentis

det gav ikke meget blot en opdatering til java :S og det løste ikke problemet.

men det er sider hvor jeg skal bruge flashplayeren der ingen lyd er hvis det hjælper. har forsøgt at slette adobe flash player 10 og instalere 9’ern i stedet uden held.

dentis

Har rodet med det lidt mere, prøvet at sætte min pc nogle dage tilbage osv uden resultat.

har dog opdaget at den ikke viser IE nede i lydindstillingerne under “mixer” men den viser java, msn osv? håber der kan findes en løsning, da det er ved at give mig spat raspberry

Helmax
Antal indlæg: 942

I youtube-vinduet, litt under filmvinduet, er det en play-knapp, og ved siden av den et høyttaler-ikon. Om det er et rødt kryss på den, er høyttaleren “muted”. Om den er muted, klikk på den og pass på at glidebryteren er helt til høyre. Det er det eneste jeg kan tenke meg er årsaken.

Signatur

Windows Xp Pro, Sp3

Takknemlig for all hjelp som blir gitt.

dentis

denne kan også lukkes formaterede pcen, og nu virker det… fandt dog aldrig kilenden til problemet, dog tror jeg det var et plug in til IE explore den var galt med.