Net framework
Antal indlæg: 391

Hej
Jeg har fået et problem med opdatering, først poppede der 3 stk ” net frame work” som skulle opdateres, alt så ud til at køre som det skal, jeg fik en besked at opdateringen var fulført, men alligevel poppede de op igen og ville installeres. Først efter mange forsøg er det lykkes at installere de 2 første, men den sidste som hedder “net framwork 2.0 servicepack 2” denne kan jeg ikke installere jeg får denne besked, “Nogle af opdateringer blev ikke installeret”
Har i nogen ide om Hvad kan jeg gøre.
Hilsen Peter

lige et lille tillæg, jeg har windows XP proff.installeret

hepta
Antal indlæg: 11085

Har du prøvet at genstarte computeren, og prøve igen ?

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Ja jeg har opstartet mange gange, jeg har Eset smart security, og min maskine er opdateret, bortset fra net framwork, hvilken funktion har denne opdatering??

hepta

Præcis hvilken funktion den nævnte opdatering har ved jeg ikke. Men Net framework er jo noget “langhåret” noget, som har noget at gøre med programudvikling m.m.Jeg tror ikke at det skaber store problemer at mangle den

Uden for referat kunne du prøve at hente, og installere den manglende opdatering med Eset slået fra.

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Jeg har prøvet at slå eset fra uden resultat, jeg har også markeret med flueben at denne opdatering ikke skal vises igen, men så snart jeg starter pc’en dukker opdatringen op ige.

Antal indlæg: 508

Prøv at kikke på denne tidligere tråd: net Framework

Signatur

XXX Dækker når det gælder!

mo-od
Antal indlæg: 3572

Præcis hvilken funktion den nævnte opdatering har ved jeg ikke. Men Net framework er jo noget “langhåret” noget, som har noget at gøre med programudvikling m.m. Jeg tror ikke, at det skaber store problemer at mangle den.

hepta, jeg ved heller ikke, hvilken funktion opdateringen har, men så vidt jeg husker, så betegnes den som “vigtig” (Høj Prioritet) og ikke som andre Net Framework opdateringer som Microsoft .NET Framework 3.0: x86 Language Pack (KB928416) som “valgfri”. Den sidstnævnte har jeg derfor fravalgt (den ville ikke lade sig installere som den eneste!)

Så jeg vil tro, at der samtidig er tale om en “sikkerhedsopdatering”. Det bedste ville nok være at få den på plads!

hepta

Det bedste ville nok være at få den på plads!

Det har du nok ret i Mo-od:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=5B2C0358-915B-4EB5-9B1D-10E506DA9D0F&displaylang=da

Net Framework opdateringer er noget af det mest drilske. De kan tage ret lang tid at få installeret, og de kan svigte mange gange, og så pludselig kører den igennem smile
Har du alle andre opdateringer med høj prioritet ?

Hvis du søger på ” Brugerdefineret” er der så andre Net Framework opdateringer du mangler ?

Signatur

mo-od

Ja, jeg har alle opdateringer, der er markeret som værende af “Høj prioritet”. Samt alle Net Framework opdateringer med umdtagelse af Microsoft .NET Framework 3.0: x86 Language Pack (KB928416). Den danske pakke er installeret, dvs. Microsoft .Net Framework 3.0 Service Pack 2 Language Pack-Dan.
Microsoft .NET Framework 3.0: x86 Language Pack dukker ikke om, når jeg kører Microsoft Update (Windows Update) plus brugerdefineret, da den er blevet sat til ikke at blive vist længere.

Udover det er der et par enkelte programmer under “frivillig software”, som jeg har sagt nej til. Alt i alt dem. Så nej, jeg mangler kun den ene Net Framework.

cool smile

mo-od

Alt i alt dem - der skulle stå alt i alt fem (5).

hepta

Så er vi vist temmelig ens på det område Mo-od smile

Signatur

Hej
Jeg fik løst problemet på eksperten hvor jeg fandt et program som sletter alt og alle filer med Netframe work.
Herefter geninstallerede jeg på ny,så nu fungerer det.
Det tog også sin tid

I kan lukke emnet, tak for hjælpen