Spywarefri´s forum holder 1 års fødselsdag
  hch
Antal indlæg: 2088

>ibasa
Du kan bare gå ind i det gamle indlæg og rette diverse fejl.
Brug knappen med blyanten, der er oven over din tekst, så er du fri for at lave et nyt indlæg smile

ibasa
Antal indlæg: 132

Hej. Det anede jeg ikke[:I], men det er da rart at få at vide[:D].
Undskyld det sene svar, men vores børnebørn har været på besøg siden fredag eftermiddag[^]. Det kræver sin mand[^].

Ibasa[8)]

cbkg11
Antal indlæg: 118

[tale]
Ja, 365 gange tillykke med denne dag! I har fortjent det mere end nogen anden i verdenen! I har gjort så meget godt for så mange mennesker! smile MANGE MANGE TAK!

Så tager vi lige hurra, 2 små og så det lange hurraaaaaaaaaa smile TILLYKKE
[/tale]:)

Redaktør
Antal indlæg: 25535

Tak drenge og piger wink  dejligt at vide, i sætter pris på os.

Antal indlæg: 64

Tilykke !!, Abovergaard er vel en mester i Køkkenet, eller ? smile

Redaktør

quote:Kommentar til oprindeligt indlæg af:HalloFipZo
Tilykke !!, Abovergaard er vel en mester i Køkkenet, eller ? smile
Det tror jeg de andre håber på, når jeg til januar skal afholde julefrokost for hele holdet af Supportere. [:D]

ibasa
Antal indlæg: 132

Hallo-hallo;)

Hvad tid var det vi skulle komme[?][?][?][?][?]

Ibasa[8)]

Redaktør

*LOL* [:D]

Antal indlæg: 60

Kære Supporterteam.

Ja, jeg vil nu heller ikke gå glip af chancen for at sige jer alle samen tak for den kæmpe indsats i har gjort for at befri denne verden for spyware og andet skrammel.

Jeg har igennem det sidste år flere gange benyttet mig af jeres forum og er endnu ikke blevet skuffet. Jeg er sikker på at det heller ikke vil blive aktuelt senere.

Til ABovergaard vil jeg lige sige, at jeg overhovedet ikke betvivler hendes evner i køkkenet. Hvis bare de er halvt så gode som hendes evner indenfor computersikkerhed, så ville jeg ikke være bange for at tilmelde mig julefrokosten [:D]

Men jeg håber naturligvis at Spywarefri også vil være at finde om 10 år. Jeg tror nemlig heller ikke at spyware er på vej væk. Snarer tværtimod.

Til sidst har jeg kun en ting at sige:

Bliv ved med det gode arbejde.

Mvh.
Torben Schmidt

Signatur

Mvh.
Torben Schmidt

Redaktør

Hej Torben

Tak for de pæne ord. Jeg håber da bestemt også at man kan finde Spywarefri om 10 år og 20 år. Men det var da ellers lige før man ikke skulle håbe på det. For hvis vi ikke fandtes, så var der jo heller ikke Spyware, og det er jo det som det hele handler om - at blive spywarefri. [:D]

Og tak for din store tiltro til mig i et køkken. [:D]

Doom
Antal indlæg: 25

Jeg har nu først lige fundet ud af at spywarefri fandtes men jeg vil da stadig sige Tillykke med jeres fødselsdag, og jeg vil da også håbe i vil være her i nogle flere år

Redaktør

Tak for det Domm, det håber vi da også at vi gør. *S*

Antal indlæg: 1028

Hej til hele Teamet.
Jeg har lige fundet ud af,at der har været fødselsdag den 24 november,det er helt gået forbi min opmærksomhed,men bedre sent en aldrig,derfor skal der også lyde et stort hjerteligt tillykke fra mig
og mange tak for jeres hjælpsomhed og hurtighed,hvormed i betjener os (gamle) pc brugere. Mange venlige hilsner og undskyld forsinkelsen
        svendalf:)

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Tak svendalf smile
Det var forum som holdt fødselsdag. D. 1.3.2005 holder Spywarefri 2 års fødselsdag, idet barnet så dagens lys den 1.3.2003

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Redaktør
Antal indlæg: 11785

Tråden er vist uaktuel, så jeg lukker!

Signatur

Med venlig hilsen
Resist TeamSpywarefri

Member of: Alliance of Security Analysis Professionals