>ibasa
Du kan bare gå ind i det gamle indlæg og rette diverse fejl.
Brug knappen med blyanten, der er oven over din tekst, så er du fri for at lave et nyt indlæg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej. Det anede jeg ikke[:I], men det er da rart at få at vide[:D]. Ibasa[8)]
|
|
|
|
|
|
[tale] Så tager vi lige hurra, 2 små og så det lange hurraaaaaaaaaa |
|
|
|
|
|
Tak drenge og piger |
|
|
|
|
|
Tilykke !!, Abovergaard er vel en mester i Køkkenet, eller ? |
|
|
|
|
|
quote:Kommentar til oprindeligt indlæg af:HalloFipZo |
|
|
|
|
|
Hallo-hallo;) Hvad tid var det vi skulle komme[?][?][?][?][?] Ibasa[8)] |
|
|
|
|
|
*LOL* [:D] |
|
|
|
|
|
Kære Supporterteam. Ja, jeg vil nu heller ikke gå glip af chancen for at sige jer alle samen tak for den kæmpe indsats i har gjort for at befri denne verden for spyware og andet skrammel. Jeg har igennem det sidste år flere gange benyttet mig af jeres forum og er endnu ikke blevet skuffet. Jeg er sikker på at det heller ikke vil blive aktuelt senere. Til ABovergaard vil jeg lige sige, at jeg overhovedet ikke betvivler hendes evner i køkkenet. Hvis bare de er halvt så gode som hendes evner indenfor computersikkerhed, så ville jeg ikke være bange for at tilmelde mig julefrokosten [:D] Men jeg håber naturligvis at Spywarefri også vil være at finde om 10 år. Jeg tror nemlig heller ikke at spyware er på vej væk. Snarer tværtimod. Til sidst har jeg kun en ting at sige: Bliv ved med det gode arbejde. Mvh. |
|
|
|
|
|
Hej Torben Tak for de pæne ord. Jeg håber da bestemt også at man kan finde Spywarefri om 10 år og 20 år. Men det var da ellers lige før man ikke skulle håbe på det. For hvis vi ikke fandtes, så var der jo heller ikke Spyware, og det er jo det som det hele handler om - at blive spywarefri. [:D] Og tak for din store tiltro til mig i et køkken. [:D] |
|
|
|
|
|
Jeg har nu først lige fundet ud af at spywarefri fandtes men jeg vil da stadig sige Tillykke med jeres fødselsdag, og jeg vil da også håbe i vil være her i nogle flere år |
|
|
|
|
|
Tak for det Domm, det håber vi da også at vi gør. *S* |
|
|
|
|
|
Hej til hele Teamet. |