K.I.S 2011 Dansk version11.0.1.400
  hepta
Antal indlæg: 10353

XP Home, IE 8, og Google Chrome, samt Outlook 2003, :

Start & Luk

Jeg har ikke oplevet problemet ved startop, eller luk af computeren.

Scanning

Den første fulde scan tager stadig omkring 12 timer hos mig, og den efterfølgende med “Scan kun nye og ændrede filer” omkring 6 timer. Det er jo ikke så vigtigt ,men dog en voldsom tidsforøgelse i forhold til 2010. Årsagen kender jeg ikke.

Men fint at man kan slå Rootkit scan fra hvis man ønsker det, og omvendt endnu bedre at det er der.( det kører regelmæssigt i baggrunden)

Falske positiver

Der er ikke hos mig opstået problemer med” falske positiver”, som ret mange brugere har været udsat for. Men det skulle også være fejlrettet nu.

Netsurfing

Svarer vel til K.I.S 2010.

Den eneste forskel jeg kan registrere er at det kan tage en del tid at komme ind på ”online aviser” . (med alt deres skrammel der skal loades)

Web antivirus

Modulet under “Web antivirus” – “Netbanker”, virker tildels nu.

Man downloader et certifikat fra Kaspersky, og hver gang man vil logge på sin Netbank bliver man så anmodet at at skifte til ” sikker tilstand”. Det virker fint på f.eks Nordea, men ikke på mine to andre Netbanker( BRF & Sweed).

Outlook problemet

K.I.S har alle dage hos mig været uvenner med Outlook 2003, som har ført til at Outlook har ”frosset”, og ofte resten af computeren sammen med. Tvangslukning har været den eneste medicin. Ofte er ” Antispam modulet” blevet de-aktiveret på grund af en ” alvorlig fejl” i Outlook.
Men det har jeg ikke oplevet indtil nu med den nuværende version.

Og der har altså heller ikke været nogen problemer med ” generelle forfrysninger”

Så den foreløbige konklusionen må være, at K.I.S 11.0.1.400 d.k, på min computer fungerer tilfredsstillende. Men jeg tror stadig på at det kan blive bedre når vi får Patch B( som jo altså er i Beta, men min generelle holdning er at man ikke bør hente nogle Patches der er i Beta, når vi taler om sikkerhedsprogrammer)), og endelig ”Critical fix 2” der jo som tidligere beskrevet gerne skulle gå i Beta omkring Oktober.

Og så vil jeg tillade mig at citere den holdning Perhaps altid har haft omkring nye sikkerhedsprogrammer:

” Vent med at installere de nyeste versioner af sikkerhedsprogrammer til de er rettet til. Der er altid “bugs”“( frit oversat) ohh

Men K.I.S 2010 tog jo også omkring et halvt års tid før den blev velfungerende.

Jeg håber at der snart kommer et link til K.A.V 2011, da det stadig ikke er uploadet på download siden.( jeg arbejder på sagen, altså linket wink )
Men måske andre har det question

Jeg håber at andre som har hentet K.I.S 2011 vil komme med deres vurdering. Der er ingen grund til at jeg holder enetale, og vi får en mere nuanceret vurdering.

God weekend.

Redaktør
Antal indlæg: 21376

Undskyld men nu blander du tingene sammen og du kan ligeså godt spørge mig om, hvad der er højest: Rundetårn eller et tordenskrald! Min mission med indlæg i denne tråd, var at pege på forhold i KIS2011 - intet andet.

Tillad mig så at spørge hvorfor du så skriver: “Tilbud i ComputerCity 3 licenser kr 299,00” når du nu ved at hele Spywarefri’s skæbne afhænger af salget i Spywarefri Shop. Jeg kan ikke se jeg blander to ting sammen.

Beklager at jeg overhovedet ytrede mig

Ja, lige netop at sabotere Spywarefris øokonomi er ingen god ting, hvis du da vil ha’ hjælp fremover. Vi kan jo engang ikke hjælpe dig hvis forum ikke længere eksisterer. God weekend smile

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Redaktør

Kan vi lukke her?

Til alle!

Hvad angår økonomien på Spywarefri:

KAFFEKASSEN

Ved at støtte kaffekassen sikrer du at supporterne kan afholde deres møder, så disse hele tiden kan give dig den rigtige og bedste service. Pengene går til benzin, ydmyg overnatning og til fortæring i de to til tre dage et møde kan tage. Kaffekassen styres med “hård hånd” af Fromsej grin Læs mere her: http://www.spywarefri.dk/forum/viewannounce/74500_23/

SHOPPEN 

Ved at støtte shoppen så hjælper du med til at sikre den fortsatte eksistens af dette forum som yder så mange en gratis hjælp. Spywarefri.dk og dermed forum kører på sikre servere der er placeret et ukendt sted. Dette er ikke gratis. Spywarefri.dk har to medarbejdere siddende til at hjælpe med licenser og evt. installation hvis nødvendigt. Man kan enda ringe og man kan enda få en medarbejder til at installere programmerne ved fjern-hjælp hvis noget kikser. Spywarefri shop er lige så unik som den øvrige del af Spywarefri og giver den service alle andre snakker om, og om brugerne er tilfredese? Se her: http://www.trustpilot.dk/review/www.spywarefri-shop.dk
Shoppen: http://www.spywarefri-shop.dk/

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

hepta
Antal indlæg: 10353

Kan vi lukke her?

Lukketid smile

Redaktør

Done smile

Signatur