Opgav online armour og erstattede den med free firewall comodo
  cohrt
Antal indlæg: 1121

Er glad for skiftet, fordi det fungerer mindre generende.

Online Armour blokerede forskellige programupdates og andre ting.

Signatur

René Cohrt

Redaktør
Antal indlæg: 21376

Tjah, fungerer upåklageligt her. Det afhænger vel af hvordan man er i stand til at konfigurere programmet. Programupdates kan du til enhver tid bede programmet om at acceptere, men man skal selvfølgelig vide hvordan man gør. Det er nu ikke så svært.

Problemet er altid: Skal man lave en firewall, der altid accepterer mere eller mindre det hele af sig selv og gør brugerne glade, eller skal man prøve på at lave en lidt mere kompleks firewall hvor brugerne selv skal ta’ stilling til en del. Det er det evige problem omkring firewalls. Jeg skal sige at Comodo firewall kender jeg ikke, så det er ikke den jeg kommenterer her.

Jeg mener, at man til enhver tid skal benytte sig af de sikkerhedsprogrammer man hver for sig magter. Når jeg siger magter så mener jeg også at ethvert sikkerhedsprogram forudsætter at man sætter sig godt og grundigt ind i programmet og her er nogen lettere tilgængelig end andre.

[ Rettet: 30.08.2010, 15:41 af Perhaps Emeritus ]
Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”