Datostempling på jeres sider
Antal indlæg: 1

Hej.

Har været lidt rundt på jeres gode sider. Og jeg savner at kunne se hvornår siderne under “Software” er skrevet. Som I også selv bemærker et sted, så er et program der var godt for 1 år siden ikke nødvenligvis noget at råbe hurra for i dag. Tiden og konkurrenterne kan løbe fra det. Derfor er det også vigtigt at I under omtalen af købe såvel som gratis programmerne angiver enten hvilken version I udtaler jer om eller sætter en dato på så vi kan se hvor gamle jeres vurderinger er.

Jeg bruger selv Eset NOD32 og har til andre pc’er i huset købt den noget billigere 3 bruger version af Norton™ Internet Security 2010. Og Norton finder jeg nærmest slet ikke nævnt eller vurderet på Jeres sider. Hvordan kan det mon være?  smile

Redaktør
Antal indlæg: 1265

Vi er ikke nået til nyere Norton-versioner på vores lange liste af anmeldelser. Det er sådan, at købeprogrammerne under software er de programmer, som pt kan anbefales. I takt med at programmer bliver anmeldt, vil listen bliver opdateret.

Det går desværre ikke så hurtigt, som man kunne ønske sig red face

Redaktør
Antal indlæg: 21376

Norton er som sådanne et godt program rent teknisk. Jeg tror aldrig det finder vej til Spywarefri og det har helt andre årsager end det rent tekniske.

Symantec trækker automatisk videre på dit kreditkort når du licensen skal fornys og du ikke når at afbestille. De gemmer altså dine kreditkortoplysninger. Den salgsform er ikke tiltalende efter min mening.

Spywarefri kan ikke få umiddelbar kontakt til deres support (altså specielsupport for sælgere). Det har vi hos alle andre og det skal vi have i nødstilfælde. Vores support herinde vil levere den bedst mulige support og det går ikke når producenten stikker en kæp i hjulet.

men der er flere andre ting, der gør at jeg i min tid som shop-bestyrer ikke kunne ta’ Symantecs ting ind, men meget ka’ ha’ ændret sig. Thomas herover og supporterne skal altid sige god for et program og det skal være gennemtestet hos Spywarefri over en længere periode.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”