Køb af KIS 2010/2011
  Niss45
Antal indlæg: 309

Hej
Jeg er igang med at hjælpe en familiemedlem , som skal have internet opkobling og gerne vil have KIS som beskyttelse.
Han har dog ingen e-mail adr. endnu, så vil høre om det er muligt for ham at ændre mailadr. hvis jeg henter og køber den via min egen mail adr.

Niss

Niss45

Et tillæg til ovenstående.
Findes der mulighed for at oprette en mail adr. som kan bruges i Microsoft Outlook, han har endnu ikke fået muligheden for mail adr. via sim udbyder da internettet hos ham endnu ikke er oprettet.

Niss

hepta
Antal indlæg: 10353

Han har dog ingen e-mail adr. endnu, så vil høre om det er muligt for ham at ændre mailadr. hvis jeg henter og køber den via min egen mail adr.

Hvis det er Spywarefri Shop I handler hos så vil en påmindelse om eventuel licensfornyelse med rabat blive sendt til den e-mail adresse, og konto der er registreret.
Men når i opretter en konto til købet burde i kunne bruge en e-mailadresse der ikke er blevet anvendt før i Spywarefri Shop, og så senere logge på samme konto og ændre e-mailadressen.

Selve K.I.S licensen/ Aktiveringskoden er ikke afhængig af nogen e-mailadresse.

Men uanset hvad prøv før køb.  smile

Findes der mulighed for at oprette en mail adr. som kan bruges i Microsoft Outlook, han har endnu ikke fået muligheden for mail adr. via sim udbyder da internettet hos ham endnu ikke er oprettet.

Man kan jo oprette en G-mail adresse, og få Outlook til at hente den, og eventuelt senere tilføje en ny mail adresse f.eks gennem internetudbyder.
Men måske har jeg misforstået det spørgsmål ?

hepta
Antal indlæg: 10353

Men uanset hvad prøv før køb

Og det betyder jo at man kan vente cirka en måned med at købe, og så er mailadresser forhåbentlig i orden wink

Niss45

Takker det forsøger vi.

Niss

Niss45

Må gerne lukkes. Vi forsøger at få det oprettet.
Tak for vejledningen.

Niss

Redaktør
Antal indlæg: 21376

Done smile

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”