HJÆLP MIG Please :(
Antal indlæg: 4

Hej Spywarefri.
Der er et program som hedder Camtasia Studio 7. Jeg har downloadet dens prøve version, som holder i 30 dage mange gange før. Men på et tidspunkt da jeg vil downloade Camtasia Studio 7 prøve version igen, stod der: ‘’ Systemadministratoren har angivet systemregler, der forhindrer denne installation. ‘’ Jeg har aldrig prøvet hvor der kom det frem mens jeg downloade Camtasia prøve version. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Det virkede før da jeg downloade det. Jeg håber i kan hjælpe mig for det vil være mega fedt.

Hilsen Mark.

Maker445 - 23.08.2010 18:21:00

Hej Spywarefri.
Der er et program som hedder Camtasia Studio 7. Jeg har downloadet dens prøve version, som holder i 30 dage mange gange før. Men på et tidspunkt da jeg vil downloade Camtasia Studio 7 prøve version igen, stod der: ‘’ Systemadministratoren har angivet systemregler, der forhindrer denne installation. ‘’ Jeg har aldrig prøvet hvor der kom det frem mens jeg downloade Camtasia prøve version. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Det virkede før da jeg downloade det. Jeg håber i kan hjælpe mig for det vil være mega fedt.

Hilsen Mark.

Ps: Jeg er på en Adminstrator bruger.

Administrator
Antal indlæg: 54698

Du har prøvet den før, så er det ganske normalt at den ikke vil installeres igen.
For mig at se må du enten købe programmet, eller glemme alt om det.

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

Er der intet jeg kan gøre?

hepta
Antal indlæg: 10353

Er der intet jeg kan gøre?

Forventer du at få en opskrift på hvordan du kan blive ved med at downloade en prøversion ?

rolleyes

PND
Antal indlæg: 683

Ja tak Hepta! Sikken en masse penge jeg kunne spare wink
Nu skriver Maker455 at han har downloadet det “masser” af gange før hvilket jeg synes lyder mærkeligt, da prøveversioner typisk ligger så dybt forankret i systemet at det netop IKKE kan downloades i en evighed. En formattering skulle kunne klare problemet, men det er nok lidt drastisk!! Men ok - usd 297,- er godt nok også pebret cool smirk