BullGuard = “sløv” PC?
  Pablo
Antal indlæg: 2027
slingshot11341 - 22.08.2010 16:39:32

Og så vil jeg da lige nævne, at jeg har gang på gang måtte erfare, at et enkelt program der ikke er opdateret kan lave en hel del generende ballade tongue rolleye

Ikke-opdaterede programmer udgør en sikkerhedsrisiko, så det er sådan set helt fint, at de “laver ballade”, så brugeren kan få dem opdateret.

Det er ikke noget, man kan laste styresystemet for. smile

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

Pablo

NB! Måske har du eller din kone flere programmer, som trænger til at blive opdateret. Det kan I finde ud af ved at installere dette program:

http://secunia.com/

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

Antal indlæg: 508

Hej igen!
Tak for forslaget Pablo. Men jeg syntes at Secunia får alt for meget kritisk vedr. for gamle og ukorrekte opdateringer wink

Jeg tror jeg svinger forbi Update Checker v1.038, med mindre det fratrådes smile

Er der nogle erfaringer iblandt forummets brugere?

Signatur

XXX Dækker når det gælder!

hepta
Antal indlæg: 11094

Er der nogle erfaringer iblandt forummets brugere?

Secunia PSI dækker nok en anelse bredere, men i mine øjne er File Hippos update tjekker udmærket. Det eneste minus, som nok er halvalvorligt i min øjne, er at den tjekker for driveropdateringer, og resultaterne er ikke altid kompetente. Og så har jeg den holdning at drivere skal man holde nallerne fra hvis ellers skidtet virker fornuftigt.  wink

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Tak hepta.
Nu er jo jeg ikke så flink til at opdatere driverne som jeg burde være. Kan du ellers anbefale et program?

Signatur

hepta

Kan du ellers anbefale et program?

Nope grin

Jeg bruger konsekvent ikke den slags programmer. de fleste finder 122 drivere der skal opdateres, og så skal de lige have 50 Dollars for at hjælpe med det. Ellers også er det gratis og så henter man en ny opdateret driver, som laver ged i hele musikken.  smile

Så jeg opdaterer sjældent drivere, og jeg har kun oplevet at det var nødvendigt med mit Netværkskort en enkelt gang. Men det er vel en anden snak hvis man skifter styresystem grin

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

hepta

Nå, nu smuttede den visuelle del af argumentationen, og den skal da lige med smile :

Vedhæftede billeder
dre1105l.jpg
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

Jamen Hepta. Du skal endnu en gang have tak wink
Jeg vil følge dit råd og lade pc’en råde, indtil der er tegn på “mangler” smile

Signatur

Pablo

Secunia er ikke nær så fejlbehæftet, som du åbenbart har fået indtryk af. Faktisk er det et vældig fint og effektivt program.

Men hvis du er i stand til ved egen hjælp at holde din computer opdateret, er det selvfølgelig lige så godt. smile

Signatur

Pablo

NB! Vær dog opmærksom på, at det du læser hist og pist på nettet, sagtens kan være totalt hen i vejret. Fejl 40 giver virkelig anledning til meget skrål og mange forbandelser af programmer m. m. rundt omkring. grin

Signatur

Pablo - du må ikke tro, at jeg tvivler på dig tongue laugh
Jeg googlede programmet og fandt en hel del negative anmeldelser af programmet surprised

Men så længe jeg har sådanne nogle orakler som Hepta og dig - så er jeg ikke i tvivl om, at vigtige opdateringer vil blive nævnt her i forummet grin 
Og forresten - Tak for din interesse cheese

Signatur

Pablo

Helt fint, slingshot11341, smile men du kan ikke holde din pc 100 % opdateret udelukkende ved at følge med herinde - eller nogle som helst andre steder for den sags skyld. wink

Signatur