Er der nogle erfaringer iblandt forummets brugere?
Secunia PSI dækker nok en anelse bredere, men i mine øjne er File Hippos update tjekker udmærket. Det eneste minus, som nok er halvalvorligt i min øjne, er at den tjekker for driveropdateringer, og resultaterne er ikke altid kompetente. Og så har jeg den holdning at drivere skal man holde nallerne fra hvis ellers skidtet virker fornuftigt.
Jeg bruger konsekvent ikke den slags programmer. de fleste finder 122 drivere der skal opdateres, og så skal de lige have 50 Dollars for at hjælpe med det. Ellers også er det gratis og så henter man en ny opdateret driver, som laver ged i hele musikken.
Så jeg opdaterer sjældent drivere, og jeg har kun oplevet at det var nødvendigt med mit Netværkskort en enkelt gang. Men det er vel en anden snak hvis man skifter styresystem
NB! Vær dog opmærksom på, at det du læser hist og pist på nettet, sagtens kan være totalt hen i vejret. Fejl 40 giver virkelig anledning til meget skrål og mange forbandelser af programmer m. m. rundt omkring.
Pablo - du må ikke tro, at jeg tvivler på dig
Jeg googlede programmet og fandt en hel del negative anmeldelser af programmet
Men så længe jeg har sådanne nogle orakler som Hepta og dig - så er jeg ikke i tvivl om, at vigtige opdateringer vil blive nævnt her i forummet
Og forresten - Tak for din interesse
Helt fint, slingshot11341, men du kan ikke holde din pc 100 % opdateret udelukkende ved at følge med herinde - eller nogle som helst andre steder for den sags skyld.