|
|
|
|
|
|
|
Jeg synes nu ikke, at de ord er særlig kloge. I hvert fald kan jeg med lethed frembringe nogle ord, som er meget klogere. Nemlig følgende: Så længe de ikke skader andre med det, må folk have lov til at tilbringe deres tid, som de selv vil. Der er alt for mange pædagoger rundt omkring, som har travlt med at fortælle andre, hvordan de skal leve deres liv - og der er alt for få, der griner ad dem. |
|
|
|
|
|
Bortset fra det kan der jo nok være noget om, at It-teknologi er en tidsrøver , og ofte mister vi noget væsentligt ved at gøre brug af den. |
|
|
|
|
Tjoh, mister noget - og får noget andet. Men sådan er betingelserne jo, uanset hvilken interesse man “vælger” at investere en masse tid i. “Vælger” i anførselstegn, for hvis man bliver grebet af noget, KAN man jo slet ikke lade være med at bruge en masse tid på det. Men sådan synes jeg da også, det skal være. Jeg kan godt lide folk, der har noget, de går op i - udover at se fjernsyn. |
|
|
|
|
|
Jeg kan godt lide folk, der har noget, de går op i - udover at se fjernsyn. Hvorfor er det egentligt bedre at sidde ved en PC og bruge sin tid der, end det er at se fjernsyn og more sig sammen med andre ? Jeg har brugt for meget tid bag en PC, syntes jeg selv. Meget som tidsfordriv Man kan vel også gå op i at se fjernsyn og deltage i et fællesskab. |
|