ja har i forbindelse med en støre download af en oblivion mod læst at det er godt med en såkaldt download manager
så er der en der kan sige lidt mere om hvad sådan download manager egentlig gør og som vil anbefale en, den skal dog være lidt simpel da jeg ikke er nogen wizard til computer ting
og kan se på igen nogen af de filer jeg har dl i forbindelse med de oblivion mods at en er en zip fil og en anden er 7z fil, den 7z fil kan jeg ikke rigtig pakke ud, tror selv jeg mangler et program til at unpack 7z fil eller hvad? en der kan hjælpe med det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-Zip filer udpakkes med dette program http://www.7-zip.org/ Download managers stammer fra en svunden tid, med langsomme, og ustabile, forbindelser. Deres største fordel bestod i, at afbrudte downloads kunne genoptages, derfra hvor de slap |
|
|
|
|
|
Jeg har heller ikke brugt downloadmanagers i årevis. Den har været på det gratis marked i mange år, og den ser ud til at være rimelig. |
|
|
|
|
|
Med de hastigheder vi har i dag og den stabilitet som findes burde det ikke være nødvendigt med en downloadmanager. |
|