Jeg er også lidt spændt, men jeg er meget fortrøstningsfuld og tror nu nok, at det skal virke.
Angående prisen på sim-kortet, så havde jeg faktisk på forhånd forventet en væsentlig højere pris end 13 kroner pr. kort.
Det kunne for øvrigt være interessant at prøve en Android-tablet men det er der vel ikk nogen her på forummet, der har afprøvet?
Jeg er også lidt spændt, men jeg er meget fortrøstningsfuld og tror nu nok, at det skal virke.
Angående prisen på sim-kortet, så havde jeg faktisk på forhånd forventet en væsentlig højere pris end 13 kroner pr. kort.
Det kunne for øvrigt være interessant at prøve en Android-tablet men det er der vel ikk nogen her på forummet, der har afprøvet?
Skulle lige være med….jeg bruger denne….Tapatalk Forum App (Pro) kan hentes gratis market….
...burde de let kunne løse problemet ved at sælge programmet fra deres hjemmeside….
Jo, men de kunne også blot have svaret som LogMeIn, at de ikke “havde mulighed” for at sælge programmet via andre kanaler end Android Marked.
I det mindste er Symantec da villig til at sælge programmet på en anden, verdensomspændende måde.
E-Bay har sendt en mail kl. 12:35 om, at SIM-kortene nu er blevet afsendt fra England mod Danmark, så det varer nok ikke længe, før de havner på min adresse.
Jeg glæder mig til at få afprøvet, om jeg nu kan købe LogMeIn Ignition for Android.
Det er især den, jeg savner for øjeblikket.
...Lidt irriterende, at man ikke kan skrive og redigere i Word på telefonen….
Med LogMeIn Ignition på telefonen vil jeg kunne skrive i Word på alle de pc’ere, som jeg kontrollerer via fjernbetjeningen.
Så jeg har endnu aldrig følt behovet for at skrive i office på telefonen, men det kan da godt være, at jeg skulle forsøge det, når SIM-kortet ankommer.
Har faktisk aldrig tænkt i de baner, Sander, men det lyder interessant - og meget brugbart.
Har selv 3-4 stykker, som jeg hjælper med deres computere. Ved dog ikke rigtigt, om det er sagen at gøre det via fjernbetjening, for så har man nok aldrig fred. Men det kan jo også bruges på mine egne computere.
Så LogMeIn kommer også på indkøbslisten.
Det handler jo om at få købt så meget som muligt på én gang, så man ikke skal skifte simkort ustandselig.
Hvis du bruger en del tid ved deres maskiner, så synes jeg, at det en gang imellem er en stor fordel, at spare rejsetid, kunne gå rundt i sine egne “stuer” og kunne gå til og fra, mens man laver andre ting ved siden af at kunne holde gang i en eller flere “fremmede” pc’ere på samme tid. De kan endda stå forskellige steder i landet / Verden.
Der er næsten ikke noget så kedeligt, som at sidde alene i et fremmed lokale og bare vente på, at rutineopgaver som scanninger, opdateringer og installationer, genstarter mm. skal blive færdige, så man kan komme til noget mere interessant.