Brug korrekt mailadresse når du registrerer dig
Redaktør
Antal indlæg: 21397

Flere og flere prøver at registrere sig med en mailadresse som ikke eksisterer. Det kan man lige så godt opgive for det lykkes ikke her hos os.

Når man registerer sig her i forum sendes der en mail til den mailadresse som man opgiver. Hvis den ikke eksisterer eller hvis der er fejl i mailadressen så får man selvfølgelig ikke den mail. I den mail vi sender skal man acceptere medlemsskabet ved at klikke på et link. Gør man det så bliver man også medlem her.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

ibasa
Antal indlæg: 132

Meget-meget mærkelig idé[:(!][V][?]
Ibasa[8)]

Redaktør
Antal indlæg: 13014

Den hel rigtige måde at gøre det på !!!!!!!!!!

ibasa

Hej Peder[:D]
Du må da give nig ret i at det er en mærkelig idé at ville være bruger og så angive en forkert emiladresse
Ibasa[8)]

Redaktør
Antal indlæg: 13014

Jeg troede du syntes det var mærkelig at spywarefri kontrollerede mail adressen - vi er helt enig vil folk ikke stå ved deres adresse har de ikke noget at gøre her!!!

ibasa

Go´ dag igen:) Så er vi enige og så stopper jeg her. Fortsat go´ dag til jer alle sammen fra
Ibasa[8)]

tueN
Antal indlæg: 676

Jeg synes det lyder fair, siden bliver jo langsommere, des flere brugere der bliver registreret.

Og bare lige et lille forslag. Slet brugere som er over 6 måneder gamle f.eks.

Sluf
Redaktør
Antal indlæg: 4923

>tueN
6 måneder gamle brugere….[:I]
De skal jo lige lære at læse inden de bevæger sig her ind.

Signatur

Eight beatyfull holidays i Ireland, when will I see it again ?

tueN
Antal indlæg: 676

Sluf -> Undskyld. [:I] Det jeg mente med det, var at dem som ikke var aktive inden for 6 måneder, vil blive slettet [:D]

Antal indlæg: 4037

Admin´s orientering behøver vist ikke yderligere kommentarer, så jeg lukker pænt her wink