Jeg er i færd med at forny min licens på KIS. Under installationen af KIS 2010 fik jeg oplyst, at KIS ikke fungerer sammen med SAS (som jeg også har købt), og SAS blev derfor Afinstalleret. Er jeg beskytte lige så godt med KIS2010 som med KIS2009 + SAS Pro?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej. Jeg bruger selv KIS 2010 på den ene af min computer,jeg har dog Superantispyware pro på computeren.Men har valgt at deaktivere her og nu beskyttelsen i Superantispyware pro,så den kun bliver brugt som on demand scanner. KIS 2010 kan godt stå alene om at passe på din computer,du behøver ikke andet sikkerhedssoftware end KIS 2010. Jeg bruger kun KIS 2010 på min computer,som det eneste sikkerhedsprogram til at passe på min computer. Men husk at holde windows opdateret altid,så du får lukket eventuelle sikkerhedshuller i systemmet. Endelig er det vigtigt at holde alle sine programmer opdateret med de seneste program versioner. På den måde er du også med til at sikre din computer endnu bedre. |
|
|
|
|
|
Tak for svaret. Så lader jeg KIS klare ærterne. Så kommer de heller ikke op at slås |
|
|
|
|
|
Velbekomme. Det er ihvertifald sådan jeg selv kører med Superantispyware pro og KIS 2010,så det er efter min mening en god ide,så risikerer du heller ikke at de kommer i konflikt med hinanden. Jeg ved jo ikke hvor meget du ved om alle de funktioner som KIS indeholder,men her er en guide som bestemt er en læsning værd.-> http://www.kaspersky.com/productupdates?chapter=186437046&downlink=206910643 Jo mere du ved om en sikkerhedspakke som KIS 2010 ,jo bedre vil den kunne beskytte din computer. |
|
|
|
|
|
Tak for henvisningen. den vil jeg benytte.Og så kan vi lukke tråden |
|
|
|
|
Velbekomme på Newbies vegne. |
|