Hej, kan en bærbar starte op direkte på en extern skærm, da dens skærm er smadret, skal der evt. ændres noget i bio´s?
Mvh.
Kay
|
|
|
|
Hej, kan en bærbar starte op direkte på en extern skærm, da dens skærm er smadret, skal der evt. ændres noget i bio´s? Mvh. |
|
|
|
|
|
Du bør kunne sætte den til og få skærmbilledet der uden at gøre noget andet. |
|
|
|
|
|
Direkte og direkte… |
|
|
|
|
|
Jeg takker, får maskinen i morgen, så må det komme an på en prøve, men giver lige en melding. |
|
|
|
|
|
Jeg har to eksemplarer af racen “smadret skærm”, de kører uden problemer på en ekstern skærm, og jeg har intet ændret. |
|
|
|
|
|
Jeg har nu maskinen, den har desværre også en ødelagt Vista, så den kan ikke boote op på den, når jeg starter maskinen med ekstra skærm sat til, viser den godtnok Bios og mit valg som fejlsikret opstart af Vista, derefter slukker den den ekstra skærm, så jeg kan ikke umiddelbart starte op på ekstraskærmen, har prøvet alt med FN og skærm, men uden resultat. |
|
|
|
|
|
Prøv en Repair af vista: |
|
|
|
|
|
Jeg kan ikke køre en repair, da jeg ikke kan se hvad der sker på skærmen, jeg har prøvet, har også prøvet at ville gendanne som tidligere, det kunne den heller ikke, så det er nok en ren installation jeg skal bruge |
|
|
|
|
|
Jeg har ingen bedre løsning. |
|