Hent Revo uninstaller free herfra.
http://download.cnet.com/Revo-Uninstaller/3000-2096_4-10687648.html
gem installationsfilen af programmet på skrivebordet.
Tryk på installationsfilen af revo uninstaller.
NB.Win Vista & Win 7 brugere skal højre klikke på istallationsfilen og kør som administrator.
Det Første vindue som du ser dig hedder åben fil sikkerhedsadvarsel,tryk på kør.
Når du har trykket på kør hedder det næste billede installer language,første sprog er dansk.
Hvis du gerne vil have at programmet skal snakke dansk trykker du på ok.
Når du har trykket på ok,vil det Næste vindue du ser hedde” velkommen til installationsguiden for for Revo Uinstaller 1.85”
” velkommen til installationsguiden for for Revo Uinstaller 1.85”
Nu foreslår programmet at du lukker alle kørende programmer ned ved uret.
Så jeg piller mit netkabel ud af min computer og lukker alle kørende programmer ned ved uret.
og trykker på næste.
Når du har trykket på Næste,vil det næste vindue hedde “Licens aftale"læs den igennem hvis du er enig i betingelserne
sætter du et flueben i jeg accepterer licens betingelserne og trykker på næste.
Når du har trykket på Næste,vil det næste vindue hedde installations mappe,jeg bruger den mappe som programmet selv foreslår
og trykker på installer.Installationen af revo uinstaller på begyndes.
Det Næste vindue du ser hedder afslutter revo uinstaller 1.85 installationsguiden.
Tryk på afslut.
Nu er programmet åbent du lukker det ned ved at trykke på krydset oppe i højre hjørne.
Genstart din computer,Mens din computer genstarter sætter du dit netkabel i igen.
Åben revo uninstaller,så du kan se programmets brugerflade.
Der finder du en oversigt over hvad Revo uninstaller kan hjælpe dig med.
Hvis du foreksempel trykker på den første boks,kommer der en beskrivelse af denne funktion nederst i hovedvinduet.
Det samme gælder de andre bokse som ligger efter.
Hvis du har et program som driller ved normal afinstallering,kan du bruge denne metode her.
Find programmet du gerne vil vil have fjernet,marker programmet,tryk på afinstaller.
Så kommer der en boks op som som spørger om du er sikker på at du vil afinstallere det valgte program.
Hvis du er sikker på at du vil have fjernet programmet trykker du på ja.
Nu kommer der en kolone op som spørger om hvilken afinstallerings metode du vil bruge.
jeg bruger selv afinstallerings metoden sikker,den har virket her hos mig.
Så sæt en prik i sikker og tryk på næste,så begynder den at afinstallere det program du har valgt.
så skriver programmet udfører indledende analyse og afinstallation,når den er færdig trykker du på næste.
tryk på næste igen.
Tilsidst skriver den fundne filer og mapper,hvis du kan genkende noget der fra det program du har afinstalleret,
kan du sætte et flueben i det fundne og trykke på slet,så skulle mappen filen lå i gerne være væk.
Tryk på næste så skulle programmet og mappen det har ligget i være væk fra din computer.
Programmet kan køre på følgende windows versioner.
Windows XP,Windows 2003,Windows Vista,Windows 7 32 bit computere.skal det være til 64 bit computere skal man have fat i revo uninstaller pro udgaven.