Jeg har lige nu IE6, men der er tilsyneladende nogle problemer i forbindelse med at køre Flash Player. Når jeg skifter billede kommer der en besked op, at et tilføjelsesprogram kører, og at IE lukker. Tilføjelseprogrammet hedder vist nok Flash10e.ocx. Jeg har prøvet at afinstallere og derefter genindstallere Flash Player, men uden synderlig succes. Alt bliver ved det gamle. Er IE8 løsningen, og hvordan er den generelle bedømmelse mht. funktionalitet og sikkerhed? IE7 var jo ikke netop svaret på forbrugernes bønner, har de været mere heldige denne gang - eller skal man helt skifte browser?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ville ubetinget opdatere til IE 8 både af sikkerhedsmæssige årsager, og de mere funktionelle. Men dermed ikke sagt at der ikke er andre spændende, og brugbare alternativer. |
|
|
|
|
|
Med IE6 er din computer i den grad i farezonen sikkerhedsmæssigt så du bør opdatere hurtigst muligt til IE8. IE6 er efterhånden så hullet som en si. Der er ingen problemer for folk med uhæderlige hensigter at smutte gennem EI6, ja selv jeg kunne gøre det. |
|