ekstern harddisk
  polle
Antal indlæg: 51

Hej.
Jeg har ligekaffet mig en ny bærbar pc,som kører windows 7.Mit problem er så,at jeg har en ekstern harddisk som jeg vil have tilsluttet bærbaren.Når jeg så sætter usb stikket fra harddisken til den bærbare skriver den også,at driveren er installeret,og enheden er klar til brug,når jeg så går ind i denne computer kan jeg ikke se den eksterne harddisk nogen steder.Hvad gør jeg nu. smile

Redaktør
Antal indlæg: 21376

Hej polle

Har du prøvet at lukke computeren ned og genstarte med usb-stikket til din eksterne sat i computeren. Nogle gange skal eksterne med USB-stick ha’ et “ekstra skub” da strømforsyningen ikke er tilstrækkelig. Det får de så med computerens start.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Redaktør
Antal indlæg: 12994

Nu kender jeg ikke Win7 men findes “Diskhåndtering” ikke på den hvis ja, kan du så se den der, det er måske fordi den skal formateres.

bwf1409
Antal indlæg: 3129

Søg på “Computeradministration” i Start/Søg i alle programmer og filer og vælg det foreslåede - så åbner Computeradministration og herunder Diskhåndtering. Underligt nok giver en søgning (hos mig) på “Diskhåndtering” ikke noget resultat, men tjenesten findes altså.