Ny version af Super Anti-spyware
Antal indlæg: 226

Så er der lanceret en ny version af Super Anti-spyware.

Den kan findes på deres egen hjemmeside: http://www.superantispyware.com/superantispyware.html

Den nye version er også Windows 7 kompatibel.

Håber Spywarefri.dk således vil henvise til den nye version, således at alle kan få glæde af den, fremfor den mindre kompatible gamle version.

Signatur

Nu indehaver af en gammel bærbar. En Dell Latitude 620, med grafikkort uden 3D acceleration :(

Antal indlæg: 1124

Taler du om SuperAntispyware Professional? Den bør vel kunne opdateres fra programmet, hvor den altså ikke er,  eller skal man hente en hel ny?

bwf1409
Antal indlæg: 3129

Seneste version for begge udgaver er 4.34.1000 - som er udsendt 18/2 - 2010.

Antal indlæg: 1124

En ny version er nok ikke det samme som en opdatering. Jeg har 4.34.1000. wink

bwf1409

Det er version 4.34.1000 der ligger tilgængelig på SAS siden - og den der linkes til.

bwf1409

Altså den som Frodowood linker til…..

Jeg prøvede at installere Spywarefri’s version og der , meddelte Win7 at den ikke var kompatibel med dette system, men at der fandtes en nyere version, som jeg så har kunnet konstatere er kompatibel og nej det burde jeg nok have skrevet, det er Super AntiSpyware free edition. Pro udgaven vil jeg da dog tro ligeledes har fået ny version.

Signatur

Nu indehaver af en gammel bærbar. En Dell Latitude 620, med grafikkort uden 3D acceleration :(

bwf1409

Jamen du har ret Frodowood, og jeg ville blot pointere at versionen ikke er helt ny - og har man ovenstående versionsnummer så må SAS have opdateret sig til nyeste version. Versionsnumrene er ens på begge udgaver af SAS.

Redaktør
Antal indlæg: 21376

Spywarefri’s version vil altid opdatere sig selv til seneste version selv om det ikke er seneste version der downloades. Det sker normalt inden for en dag eller to smile

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Okay så smile

Signatur

Men så kan vi vist godt sige denne ged er barberet eller..?

Signatur