Nyt spændende produkt fra Kaspersky
  hepta
Antal indlæg: 10353

http://www.kaspersky.com/news?id=207576038

Pris ?

Gratis opgradering ? Næppe grin

hepta

Jeg kunne ikke dy mig og smugkigger:
Det ser endog meget spændende ud, og bygger selvfølgelig til dels på K.I.S modulerne, og så alt det nye oveni med Back up , Kryptering, , udvidet forældrekontrol m.m.

Meget overskuelig, og logisk grafisk brugergrænseflade.

I mine øjne ingen tvivl om det bliver Kasperskys nye flagskib.

hepta

Lidt ekstra info, med bla. screenshots, hvis det skulle have interesse for Kaspersky fans:

http://forum.kasperskyclub.com/index.php?showtopic=6203

Pablo
Antal indlæg: 1997

Som én skriver i den tråd, du linker til, så leder det tanken hen på Norton 360, og jeg er lidt skeptisk over for, at sikkerhedsprogrammerne mere og mere fyldes med funktioner, som ikke direkte har noget med beskyttelse mod malware og hijacking at gøre.

Fx er det da helt fint, at Pure kommer til at indeholde en pasword protecor - ingen tvivl om, at det vil øge sikkerheden. Men i det lys kan man jo også argumentere for, at Pure burde indeholde et billedbehandlings- og tekstbehandslingsprogram, som opdateres, når Pure opdaterer. Det ville givetvis også øge sikkerheden på mange computere.

Og på den måde kan sikkerhedspakkerne ende med, at blive slemt overlæssede. Men bortset fra det ser det da spændende ud. wink

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

hepta

Jeg kører med Pure lige nu, og det er nemt, og overskueligt på trods af de ekstra moduler.Men jeg har da også et lidt ambivalent forhold til det ekstra flødeskum.
Umiddelbart tror jeg flertallet af K.I.S brugere vil fortsætte med K.I.S, og jeg gad godt vide hvordan Norton 360 sælger i forhold til deres Internet Security for ingen tvivl om at de to produkter næsten er tvillinger. grin

Mange vil sikkert have behov for mere sofistekeret backup funktion end Kaspersky byder på.
Den udbyggede forældrekontrol og Paswordmanager er nok et større salgsparameter vil jeg tro.

Men udmærket produktudvikling, og mon ikke priser bliver afgørende for produktvalget.

NB. Bemærk at det stadig er Beta ohh

Pablo

NB. Bemærk at det stadig er Beta ohh

Jeg har godt bemærket, at det stadig er beta.

Selvfølgelig vil også jeg hente det ned og afprøve det på et tidspunkt, men det må vente, til jeg får lidt bedre tid - og så er det nok ikke beta længere. grin

Men indtil videre kan du jo skrive løs om dine erfaringer med programmet. Det vil jeg - og sikkert mange andre - læse med interesse.

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

hepta

Men indtil videre kan du jo skrive løs om dine erfaringer med programmet. Det vil jeg - og sikkert mange andre - læse med interesse.

Det er vist begrænset hvor relevante mine erfaringer er i denne sammenhæng.  cool smile
Men mon ikke Thomas på et tidspunkt laver en lille test. Han skulle jo nødigt gå og kede sig.  grin

Pablo

Det er vist begrænset hvor relevante mine erfaringer er i denne sammenhæng.

Dér tager du nu fejl. Eftersom vi i denne sammenhæng beskæftiger os med Pure, er det NETOP i denne sammenhæng, at dine erfaringer vil være relevante.

I en sammenhæng hvor man søger svar på, om en lampe skal placeres til højre eller til venstre for et specifikt maleri, vil dine erfaringer med Pure derimod nok have knap så megen relevans. Det kan jeg godt følge dig i. grin

Nå, men jeg smutter her.  raspberry

Signatur

hepta

See You later cool smirk

Antal indlæg: 117

er der nogle der har nogle erfaringer med Pure?
Jeg har installeret 9.0.0.192 idag, istedet for KIS10. og har leget lidt med det idag, umidelbart virker det meget overskueligt, og specielt parental, og password manager delen virker godt, antivirus delen er som jeg er vandt til med KIS. Men der maa da vaere nogle der har nogle komentarer.

hepta

Den er jo stadig i Beta et par uger endnu så det er jo nok begrænset hvor mange der har afprøvet den.
Og Forum yder selvfølgelig ikke “support” på beta produkter men derfor kan man vel godt udveksle meninger grin

hepta

Lukketid endnu en gang cheese