Jeg sender den mandag med komposten ![]()
Og skulle den ikke køle tilstrækkeligt, så klip USB stikket af, og smid 12V mellem den røde og den sorte ledning - det skal nok sætte sus i skørterne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det lyder godt, på forhånd tak |
|
|
|
|
|
@Thov kølerne er modtaget og mange tak for dem, dog når temperaturen ikke under 80 grader ved kørsel af spil, ved ikke om det er min placering af dem. |
|
|
|
|
|
Der skal nok mere til (12V på kølerne, måske), men har du klodset computeren op, så luften kan passsere under ? |
|
|
|
|
|
Det opklodsningen der manglede, bruger lige i skrivende stund korkpropper, men skal have fundet noget mere stabilt. |
|
|
|
|
|
Temperaturen ligger lige nu mens jeg spiller Wow på ca. 63-67 grader, hvilket vist må siges at være fint. Jeg bestilte dog også en en fabrikslavet coolerpad som alternativ, der måske i nogen situationer kan være mere praktisk. |
|
|
|
|
|
Men du skal have mange tak for hjælpen Thov |
|
|
|
|
|
Velbekomme |
|
|
|
|
|
hmm 50-54 grader, mens jeg bare hører netradio og har både coolerpad og de eksterne kølere sat til. hmm testede lige med 2x Delta Force Black Hawk Dawn, der røg den op på de kritiske 100 grader, så dommen må nok fælles, jeg må pare sammen til en ny maskine med bedre køling selvom den nu ellers var dyr nok den her bærbar. |
|
|
|
|
|
Med mail korrespondance med sælger (Zitech Computer, nu Zitech Technology)er det konkluderet, at det nok er selve blæseren i sig selv der er er slidt op eller noget og derfor ikke kan køle tilstrækkeligt, selvom den tiltider kører for fulde omdrejninger. 150 kr. for en ny køler kan vist heller ikke siges at være dyrt og vil da mene det er forsøget værd, da maskinen såvidt jeg erindrer kølede fint det første 1½ år ca. |
|