Hej
Vi har anskaffet nye computere til hele husstanden alle med McAfee sikkerhedspakken forinstalleret. Sikkerhedspakkerne virker egentlig udmærket og de kan købes til en ok. pris.
Men de har en politik med at blive ved med at trække på ens konto til man opsiger pakken,og det gider jeg ikke, så når prøveperioden udløber skal jeg have noget andet.
Men hvordan afinstallerer man programmerne ordentligt. Jeg kan ikke lige se at det kan lade sig gøre at lukke programmet ned først. Håber en af jer skrappe har en metode så jeg undgår at få for meget bøvl.
Maskinerne er med Windows Vista og Windows 7.
Nej man kan ikke lukke programmet ned ved uret, det var derfor jeg var lidt usikker på om det evt. var lidt som Norton at afinstallere. Jeg er lidt i god tid idet der er en måned til prøveperioden udløber og ville bare lige høre
om jeg kunne forvente problemer, så hvis jeg må holde tråden åben til jeg går igang med at afinstallere og melde
tilbage derefter.
Jeg har så uden problemer afinstalleret MCafee på den første PC, og det forløb med hjælp fra jeres glimrende rådgivning uden vanskeligheder.
Ved godt at den også har løbende fornyelse, men jeg har besluttet at prøve TDCs sikkerhedspakke og den lader til at køre udmærket. De fem licencer til 40 kr mdl. svarer også til de 5 maskiner vi har i husstanden så det kan vist
ikke gøres billigere.
Det er ikke for at starte en debat om hvad der er bedst, men jeg kunne godt tænke mig at vide om andre har gode/dårlige erfaringer med ovennævnte sikkerhedspakke.
Jeg har prøvet den ganske kort, og den nye version kørte hos mig fint.
Men jeg ved af mindst en af de mere erfarne brugere herinde har brugt den i lang tid med stor tilfredshed. Vedkommende melder sig nok her
Jeg vil da også mene at F-secure høre til i den bedre klasse.
Den er uden tvivl værd at prøve ,i de 30 dage, hvis jeg ikke husker galt.
Mig bekendt er det et fint program det største minus er vel reelt set firewallen der så absolut ikke høre til den stærke ende af skalaen…
Men det bliver vist meget dyrt hvis man skal have beskyttelse af 5 comp. det koster vel ca. 800 kr for et år. med Kaspersky der vel er den bedste pakke løsning…
jeg har TDCs Sikkerhedspakke - og efter min mening er det et virkeligt god sikkerhedspakke, som efter lidt begynder vanskeligheder blev erstattet med en ny version, der meget let at have med at gøre…
Tak for jeres kommentarer
Kaspersky er rigtig godt men temmelig dyr (bruger det nu på et par maskiner)så jeg tror jeg prøver TDC pakken et stykke tid. Har nu installeret TDC pakken på 2 maskiner og de er begge blevet hurtigere til at starte op og virker i det hele taget hurtigere på nettet.