Ja visda….meget viis bemærkning,som var ganske unødvendig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Troede du kunne tåle lidt gas - men ok, det kunne du så ikke. Svært at bedømmr folk, som man kun “kender” via nettet. Men nok om det. Gad i grunden vide, om GodMode også kan køre på XP. Er der nogen, der har prøvet det? |
|
|
|
|
...sletter det sidste Det har jeg Pablo,-det kan den ikke her på xp_pro. |
|
|
|
|
Tak for det. Har også selv testet det hos en bekendt - så vi kan vist konkludere, at der ikke er basis for yderligere ændringer i overskriften. |
|
|
|
|
|
...Forresten…: |
|
|
|
|
|
Tak for skænken, Smog - men guddommeligheden har desværre sine begrænsninger. Inde på TV2’s side skriver de nok så klogt:
Og her kan jeg så supplere med, at GudMode også kan give “visse problemer” på Vista 64 bit, hvor jeg netop har forsøgt at installere det. Det lykkedes ikke. I stedet fik jeg en besked om, at Windows stifinder var holdt op med at fungere og havde ikke andre valgmuligheder end at afslutte programmet. Derved forsvandt skrivebordet fuldstændig, således at jeg kun kunne genstarte computeren ved hjælp af tænd/sluk-knappen. Det løste dog ikke problemet, for Windows vil stadig ikke gå ind på skrivebordet. Så altså: Hvis man forsøger at installere GodMode på Vista 64 bit (og åbenbart også på Win7 64 bit) skal man være forberedt på lidt bøvl. Synes lige, jeg ville gøre opmærksom på det - men nu må jeg se at få mit Vista 64 bit op at køre igen. |
|
|
|
|
|
Pablo |
|
|
|
|
|
Hej Måske kan man konkluderer at hvis man vil bruge dette lille fif så er det sikreste at benytte W7 32 bit. Det virker i hvert til fælde på min W7 32 bit Men se selv: http://jkontherun.com/2010/01/03/how-to-enable-windows-7-secret-god-mode/#comment-76288 De bedste hilsner |
|
|
|
|
|
Min Vista 64 bit er kommet op at køre igen, og jeg vil ikke udelukke, at GodMode kører fint på andre Vista 64 bit maskiner, men jeg har ikke rigtig tid til at eksperimentere med det. På Vista 32 bit kører det til gengæld som smurt på samtlige fem maskiner - heraf mine egne to - hvor jeg indtil videre har lagt det ind. |
|
|
|
|
|
...Når man scanner sin Win7 com med GlaryUtilities,-og har God.mode installeret på skrivebord,-skal man lige være opmærksom på,at Glary ser GodMode,som noget der skal fjernes (fix shortcut) og fjerner da også GodMode fra skrivebordet. Nårmalt stjæler Glary ikke noget på skrivebordet.GodMode ikonet er sikkert noget specielt |
|
|
|
|
|
På min nye WIN-7 64-bit maskine gav GOD-mode store problemer (måtte i fejlsikret tilstand og fjerne det i DOS-promt) før end jeg fik adgang til mit skrivebord igen. Min nye PC er med en INTEL-processor. En af mine venner har ingen problemer med GOD-mode på hans WIN-7 64-bit maskine, men hans maskine har en AMD-processor. Så hvor godt GOD-mode fungerer er åbentbart hardware-afhængig. |
|
|
|
|
|
Jeg løste problemet ved hjælp af en Linux live DVD. Kunne af en eller anden grund ikke slette mappen med GodMode inde fra Linux, men det var intet problem at omdøbe den, så jeg fjernede bare koden, sådan at der kun blev navnet GodMode tilbage. Dermed var GodMode uskadeliggjort, og så var det intet problem at komme ind i Windows og slette den tomme mappe. Snart et halvt år siden jeg brændte den pågældende Linux-DVD, så det var faktisk ganske rart endelig at få brug for den. Meget nem og effektiv løsning. |
|
|
|
|
|
Så hvor godt GOD-mode fungerer er åbentbart hardware-afhængig. Har selv 2 maskiner. Den ene med AMD processor og den anden med Intel processor og begge med windows7 64 bit. |
|
|
|
|
|
For at forbedre data-grundlaget lidt… Jeg har 64bit Win7 Home og 64bit Vista Home kørende på én og samme computer (Intel baseret/dual-boot). GodMode virker fint på Win7, hvorimod Vista ikke synes godt om tricket. Mappen på Vista slettes nemt fra Win7… |
|
|
|
|
|
har ikke nogle problemer funet her hos mig, køre med Win 7 ultimate |
|