...været lagt ind under Sanders ” Windows 7 spørgsmål, svar osv.”
Det fungerer også fint på Vista, så det er ikke kun Windows 7 brugere, der kan have gavn af det.
Det er helt fint at lave en uafhængig tråd. Især, når tippet viser sig at virke med Vista også. Jeg tillader mig at tilføje Vista i trådens overskrift.
...Hurtigt lille link at ha’liggende,- pvn,-tak for det;men måske specielt for brugere som ikke orker/gider at arbejde/lære funktionerne at kende på Win7
...Hurtigt lille link at ha’liggende,- pvn,-tak for det;men måske specielt for brugere som ikke orker/gider at arbejde med eller lære funktionerne at kende på Win7
Fromsej skriver i en anden tråd at < Nej, vi har ændret muligheden.
Nu er det kun os der kan rette, desværre var der enkelte der bare fjernede hele indlæg, derfor har vi ændret det.
Det gamle forums “5 min.” mulighed, har vi ikke her.
Men, er der noget der skal rettes af en eller anden årsag, så send en PM eller en mail, så kigger vi på det.
måske specielt for brugere som ikke orker/gider at arbejde/lære funktionerne at kende på Win7
Som sagt kan det ikke kun bruges på Win7, men også på Vista. Og nej, det er sikkert ikke noget for folk, som ikke mener, at de har brug for det - men de kan jo så bare lade være med at bruge det.