windows 7 update
Antal indlæg: 208

Hej.

Måske jeg må komme med et spørgsmål i denne tråd.

Jeg har fået et problem med siden automatisk update. Når jeg i kontrolpanel klikker på windows update så kommer siden, men der står ikke noget, næsten (se foto). Der er ingen knapper jeg kan trykke på, der er ingen steder kan checke for nye updates. Jeg har haft windows 7 i ca. 14 dage og i starten var siden ganske normal, som i vista. Jeg er næsten sikker på at problemet kom efter at jeg installeret denne : Microsoft Visual C   2005 ATL Update kb973923 - x64 8.0.50727.4053.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Go Jul

Bjarne

Vedhæftede billeder
automatisk odt-windows 7.jpg
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
  hepta
Antal indlæg: 10353

Det er jo før sket at Microsoft har udsendt ” dårlige opdateringer” så du kunne vel prøve at fjerne den omtalte igen, og se om din mistanke holder vand ?

Hej.

Den jeg tror der har lavet rod i det er Microsoft Visual C ++

Dem har jeg 5 forskellige af, fra microsoft. Kan man godt slette dem uden at computeren strejker. Den vil måske bare hente dem igen automatisk.

MVH
Bjarne

hepta

Vent lige på kavalleriet.
Jeg har måske været lige smart nok i mit svar til dig. red face
Mig bekendt er det noget programmeringshalløj, og hvilken funktion det har i W 7 aner jeg ikke.
Havde det været min egen pc havde jeg slettet en af gangen for at se hvilken der eventuelt var synderen, og så eventuelt udelukke den fremover.Men lad være med det hvis du er usikker, og ikke har CD/DVD til Formattering/Recovery.

Så igen vent på kavalleriet   grin

God Jul til dig og dine smile

Hej.

Jeg da den originale instalations disk, men jeg venter lige lidt så.

MVH
Bjarne

Antal indlæg: 439

Prøv at systemgendanne til før problemet opstod

Signatur

Computeren er kun god hvis at den er ren

Så nu har jeg lavet en ny installation af win 7. Alt virker fint, også min update side. Det smarte ved denne geninstallation er, at win laver en mappe der hedder, windows.old
Der ligger alt det der var på windows dervet før. Musik, billeder og dokumenter.

MVH
Bjarne

hepta

Mange gange er en geninstallation/formattering/recovery i mine øjne den nemmeste løsning istedet for at bruge timer uden nytte.  grin
Godt at det kører nu, og jeg må sige at det er en fin finesse med den der old.mappe i W7.

Ja ik… måske det var en ide og skrive det i dette forum : Brugernes egne tips og idéer

MVH
Bjarne

Nå for søren… det er jo her vi er…. ja det er også tideligt på dagen… og så på en søndag… sorry