Sophos antivirus
  Spoock
Antal indlæg: 108

Da jeg er studerende på SDU, har jeg læst at jeg kan benytte Sophos antivirus gratis, men ville høre om der var nogle der kendte dette program og hvor godt det er kontra AVG og Avast?

Redaktør
Antal indlæg: 25535

Hej Spoock

Jeg kan da fortælle dig, at det er sjældent at vi får en log herind, hvor Panda er installeret på maskinen. De to andre free antivirus programmer er også begge to rigtig gode.

jayjay
Antal indlæg: 615

quote:Kommentar til oprindeligt indlæg af:Abovergaard TeamSpywarefri
Hej Spoock

Jeg kan da fortælle dig, at det er sjældent at vi får en log herind, hvor Panda er installeret på maskinen. De to andre free antivirus programmer er også begge to rigtig gode.

Det er da rart at høre, men nu var det jo Sophos antivirus han spurgte om [:D]
(undskyld, jeg kunne ikke lade være [:D])

Med gemytlig hilsen
jj

Spoock

Ja, nemlig…For Panda og Spohos er vel ikke det samme eller?!

Og hvis ikke er det desværre ikke panda jeg kan få gratis smile

Redaktør

*LOL* ja man skal ikke arbejde, og så være herinde samtidig, så går det galt. Det var vist en lille fejl. Men det er nu også sjældent vi får log med Spohos. Måske fordi der ikke er så mange som har det prg. installeret. Jeg har ikke selv afprøvet det, og kan derfor ikke hverken sig for eller imod, men måske nogle af brugerne har erfarringer, som de vil dele ud af.

Spoock

Tja, ellers får i en om et stykke tid, tror jeg tager chancen… smile

Redaktør
Antal indlæg: 21376

Jeg bruger ikke selv Sophos, men jeg har ikke hørt noget der er decideret dårligt. Jeg har en ung dame i vennekredsen som bruger det program og hun siger at det er rigtig godt. Jeg har netop ringet og spurgt hende. wink Men ellers er der jo som du siger AVG og Avast og også Antivir som er gratis. Af dem foretrækker jeg selv Avast, men det er en smagssag. smile

Signatur