Da jeg er studerende på SDU, har jeg læst at jeg kan benytte Sophos antivirus gratis, men ville høre om der var nogle der kendte dette program og hvor godt det er kontra AVG og Avast?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej Spoock Jeg kan da fortælle dig, at det er sjældent at vi får en log herind, hvor Panda er installeret på maskinen. De to andre free antivirus programmer er også begge to rigtig gode. |
|
|
|
|
|
quote:Kommentar til oprindeligt indlæg af:Abovergaard TeamSpywarefri Jeg kan da fortælle dig, at det er sjældent at vi får en log herind, hvor Panda er installeret på maskinen. De to andre free antivirus programmer er også begge to rigtig gode.
Med gemytlig hilsen |
|
|
|
|
|
Ja, nemlig…For Panda og Spohos er vel ikke det samme eller?! Og hvis ikke er det desværre ikke panda jeg kan få gratis |
|
|
|
|
|
*LOL* ja man skal ikke arbejde, og så være herinde samtidig, så går det galt. Det var vist en lille fejl. Men det er nu også sjældent vi får log med Spohos. Måske fordi der ikke er så mange som har det prg. installeret. Jeg har ikke selv afprøvet det, og kan derfor ikke hverken sig for eller imod, men måske nogle af brugerne har erfarringer, som de vil dele ud af. |
|
|
|
|
|
Tja, ellers får i en om et stykke tid, tror jeg tager chancen… |
|
|
|
|
|
Jeg bruger ikke selv Sophos, men jeg har ikke hørt noget der er decideret dårligt. Jeg har en ung dame i vennekredsen som bruger det program og hun siger at det er rigtig godt. Jeg har netop ringet og spurgt hende. |
|
|
|
|
|
Hej Spoock Ok så er det blevet fyraften *S* Ja, prøv du bare at installere det. Jeg har har ikke hørt det prg. dårligt omtalt. Og når du så har installeret det, og brugt det i nogle dage, har du så ikke lyst til at skrive lidt om hvordan du syntes det virker. Er det let at installere osv. Og så krydser vi fingre for at du slet ikke kan få virus. |
|
|
|
|
|
Sophos ER godt[:D] |
|
|
|
|
|
Jeg har også fået tilbudt gratis antivirus via mit studium. |
|
|
|
|
|
eTrust er mig bekendt udmærket, men hvis du er glad for Avast ville jeg da fortsætte med det. Jeg kørte et par år med Avast på min stationære. Den svigtede mig ikke én eneste gang. |
|