Nyt forum 16.04.09
Redaktør
Antal indlæg: 21397

Ja der bør stå “fora under kategorien Rensning”.

Logløserne vil gerne have lov til at køre deres fremgangsmåde igennem før andre tager over, da det kan virke forvirrende på både spørgeren og logløseren når der dukker en anden vejledning op ind imellem logløserens vejledning, altså når han nu lige havde en fremgangsmåde som han mente kunne “redde” spørgeren.  wink

Men jeg tror nok vi bør kigge på at når logløseren har kørt sin procedure og problemet stadig ikke er løst så bør vi huske at gi’ grønt lys. Det har vi nok ikke været for flinke til.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Administrator
Antal indlæg: 55090

Den regel skal vi lige have omformuleret.
Men essensen i det er at i samme øjeblik der er en log, eller vi har bedt om en, så er tråden “låst” til os, er det ikke tilfældet er der nogenlunde frit slag, selvfølgelig kun hvis man har noget at bidrage med, men det plejer ikke at være et problem. smile

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

Lasse88
Antal indlæg: 1052

Siden bliver ikke vist korrekt øverts og nederst, hvis du gør browservinduet mindre, så du skal scrolle fra side til side.

Signatur

Dårligt sprog kan give utilsigtede virkninger.
eksempel:
Fangen benådes, ej hænges!
Fangen benådes ej, hænges!

“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.” - Plato
“It is better not to speak and be thought a fool, then to open your mouth and remove all doubt.” - Mark Twain