Vi regner med at skifte forum-software fra morgenstunden torsdag den 16.04.09.
Alle brugere kan logge ind med samme information som tidligere. Der vil dog være en nedetid indtil skiftet træder i kraft på alle DNS servere rundt omkring i landet/verden.
Alt data bliver eksporteret og importeret til det nye forum - bortset fra signaturer og medlemmers billeder.
Jeg er også imponeret, især når jeg får fundet ud af alle krinkelkrogene.
Jeg vil på forhånd undskylde, hvis nogen bliver overset, eller kommer til at vente længe på et svar.
Vi gør hvad vi kan, men hvor utroligt det end lyder er ikke engang jeg ufejlbarlig
Til dit spørsmål, har vi haft den diskussion i intern kategori, for et par år siden, og blev enige om at fluebenet skulle være der. Ellers ville der være nogen der ikke fik sat fluebenet, med deraf efterfølgende “brok” over at de ikke fik mail. Så, det er lidt Pest eller kolera
Til dit spørsmål, har vi haft den diskussion i intern kategori, for et par år siden, og blev enige om at fluebenet skulle være der. Ellers ville der være nogen der ikke fik sat fluebenet, med deraf efterfølgende “brok” over at de ikke fik mail. Så, det er lidt Pest eller kolera
Men der kunne vel gøres så man i Personlige Indstillinger, kunne slå det fra?
Tillykke skal det også lyde fra lille jeg.
Der er nok et eller andet,der lige skal rettes til.
Men når man har været lidt ude i krogene,ser det helt fint ud.
Der kan nok være et par børnesygdomme,som der skal kureres.
Men det skulle det vel ikke være problemer med,når man tænker på,hvilke medarbejdere der er her.
Så et 11 tal,med pil op,kan det blive til,når jeg skal vurdere det nye forum.
Måske kunne I når tiden tillader det gennemgå reglerne for brug af Forum.
Det der lige springer i øjnene på mig er det ikke er tilladt brugere at lægge svar i “Spyware analyse kategorien”.
En præcisering kunne måske være godt da det vel d.d. er ” Rensning” ?
Eller er det bare mig der er krakiler ?
God Weekend til alle.
Som jeg som bruger jeg læser reglerne for indlæggelse af logs:
Regler for brugen af forum:
7. Det er ikke tilladt andre brugere end medlemmer af TeamSpywarefri, at vejlede brugerne af Spywarefri’s forum i brugen af ComboFix, DDS, HijackThis og lignende analyseprogrammer. Disse programmer kan med en forkert vejledning være ødelæggende for en computers funktioner. Vi vil derfor bede vore brugere om
- ikke at lægge indlæg i “Spyware analyse kategorien” med mindre tråden frigives af supporten
- ikke at lægge indlæg i tråde i andre kategorier, hvor logs indgår i spørgsmålet med mindre tråden frigives af supporten.
Det er ikke tilladt vore brugere at kalde logs ind til et tjek. Vi opfordrer vores spørgere, til at se bort fra svar i logs, som ikke er lagt fra en af TeamSpywarefri´s eksperter.
Som det fremgår af reglerne er det forbudt for os almindelige brugere at blande os så længe en logløsning/rensning af computeren foregår, uanset om den foregår under “Spywareanalyse-kategorien” eller en anden kategori (som f. eks. Andet) Når “spywareanalysen” er ovre - og tråden givet fri (måske ikke altid, der lige gives udtryk for at tråden er fri, så spørg lige i starten om det er iorden med indlægget!) - må du gerne komme med dit indlæg. Det gælder også for Spywareanalyse kategorien.
Så burde du være på den sikre side.
Sådan har reglerne så vidt jeg husker hele tiden været, så længe jeg har været briger/medlem.