Nyt værktøj, ny vejledning….
Redaktør
Antal indlæg: 17644

Du har da været vidt omkring for at nå hertil smile Et par kommentarer:

DDS.exe er ikke det samme som den DDS vi bruger (ej heller på ctrlaltdel.dk). Vi bruger ikke DDS med .exe efternavn, og hvad du end må få af google-hits på dds.exe kan vi ikke gøre meget ved.

.scr er efternavn på pauseskærme (screensaver - heraf forkortelsen) og har ikke noget med scripts at gøre. Af årsager jeg ikke kan forklare, så overtager AutoCad fil-associationen “.scr” ved installation - ringe programmering af AutoCad, men heller ikke noget vi kan gøre meget ved. Brugere af AutoCad er nødt til at bruge én af de andre versioner, da AutoCad vil forsøge at åbne alle filer med efternavnet “.scr”.

Dit link til PrevX har ikke længere informationer om dds - så det kan jeg ikke checke. At dds.scr først skulle være set i Danmark lyder besynderligt. Programmet har skam også været brugt mange andre steder før december.

For så vidt angår link fra nyhedssiden, så vil jeg give din henstilling videre til de, der administrerer den. Det lyder som en god ide.

...og så fortsat god sommer “down under”. Her skinner solen også, men græsplænen er hvid af rimfrost smile

Signatur

Gode råd om sikkerhed….

Antal indlæg: 1075

[:o)][:(!][:(]
Jeg havde for travlt, igen.  Først, nej jeg søgte ikke dds.exe, det var google på dds.scr. For det andet, jeg burde have været mere opmærksom på at PrevX linket var sort, ak ja, den ‘splittede’ jeg skyndte mig at archive websiden så jeg har en lille fil jeg kunne sende men jeg har redigeret linket så nu skulle den den ‘flotte’ omtale DDS.SCR fik. Jeg troede faktisk PrevX var nogenlunde men nu ved jeg ikke.

http://www.prevx.com/filenames/X342607601188100449-18576915/DDS2ESCR.html 

For det tredie, jeg så da i notesbogen indholdet af dds.scr ak ja jeg troede stadigt det var et script.

I tilfælde af at andre skulle lande på http://www.ctrlaltdel.dk/

Må jeg foreslå at de to andre links til dds blive tilføjet plus de her to linjer fra dit oprindelig indslag her.

Dobbeltklik på DDS.com/DDS.scr/DDS.pif (afhængigt af hvilken link du brugte) og tillad programmet at køre. Når programmet er færdig vil det åbne to logs/tekst-filer.
smile

[ Rettet: 25.01.2009, 13:40 af wedgetail ]
Redaktør
Antal indlæg: 17644

Tjah - PrevX ved tydeligvis ikke hvad de/den taler om i denne forbindelse. Sådan er det vel med analyser foretaget alene af computere uden menneskelig indblanding…. for jeg håber da ikke, at der har været mennesker indblandet!

Signatur

Gode råd om sikkerhed….