Du har da været vidt omkring for at nå hertil
Et par kommentarer:
DDS.exe er ikke det samme som den DDS vi bruger (ej heller på ctrlaltdel.dk). Vi bruger ikke DDS med .exe efternavn, og hvad du end må få af google-hits på dds.exe kan vi ikke gøre meget ved.
.scr er efternavn på pauseskærme (screensaver - heraf forkortelsen) og har ikke noget med scripts at gøre. Af årsager jeg ikke kan forklare, så overtager AutoCad fil-associationen “.scr” ved installation - ringe programmering af AutoCad, men heller ikke noget vi kan gøre meget ved. Brugere af AutoCad er nødt til at bruge én af de andre versioner, da AutoCad vil forsøge at åbne alle filer med efternavnet “.scr”.
Dit link til PrevX har ikke længere informationer om dds - så det kan jeg ikke checke. At dds.scr først skulle være set i Danmark lyder besynderligt. Programmet har skam også været brugt mange andre steder før december.
For så vidt angår link fra nyhedssiden, så vil jeg give din henstilling videre til de, der administrerer den. Det lyder som en god ide.
...og så fortsat god sommer “down under”. Her skinner solen også, men græsplænen er hvid af rimfrost ![]()