Ændringer på SWF
  hepta
Antal indlæg: 11089

Hej Thomas smile

Endnu en gang rigtigt hjertelig velkommen. smile
Jeg er sikker på, at vi er mange der haft glæde af din Support på Kaspersky, både telefonisk og ” fjernsupport”.
For mig har det altid været en endog meget positiv oplevelse, og jeg er helt sikker på, at du og Perhaps deler de samme holdninger, og har mange fælles værdier indenfor Spywarebekæmpelse.
Perhaps har for mange of os herinde igennem årene stået for:

Saglighed,venlighed,entusiasme, og redelighed i alt foretningførelse.
Jeg fornemmer absolut at du besidder de samme egenskaber,med andre ord en ” Perhapsklon” smile, men uden tvivl med visse modificeringer som vi ser frem til at nyde godt af. smile
Det kan jo næsten ikke blive bedre. Nyt ungt blod med bred erfaring og stærke kræfter, og så den stadig unge Perhaps med endnu bredere erfaring, og masser af kræfter endnu.
Fremtiden tegner absolut lys for Spywarefri smile

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Det har været et enormt svært valg at finde den rette arvtager, så jeg er superglad for Thomas der vil føre Spywarefri videre i samme ånd. Jeg håber jeg kan være med rigtig længe endnu, men må nok erkende at helbredet ikke er hvad det har været.

Thomas er nu ikke længere hos Kaspersky og det giver ham den fulde frihed til at bakke op omkring et bredt men godt sortiment af både freeware og købe-programmer. Min kone siger at jeg “for meget” betragter brugerne her på Spywarefri som min egen familie. Det er måske rigtigt. Jeg ønsker det bedste for dem alle og jeg kan kun gøre det ved at være ærlig og kæmpe deres sag. Ærligheden kan så nogle gange være ilde hørt smile 

Et firma har hvert år sendt mig en flaske vin til jul. Fint nok, men i år fik jeg ingen og det hænger nok sammen med at jeg har haft en diskussion med dem omkring det negative jeg skriver om deres produkter. Det tror jeg selv. JEG kan ikke købes, men siger hvad jeg mener.

Thomas har den samme indstilling til service som jeg har så derfor kan min entusiasme omkring bekæmpelse af computersnavs opretholdes. Nu får jeg også lejlighed til rigtige ferier. Det har jeg ikke prøvet i flere år.

Fremtiden tegner absolut lys for Spywarefri, som hepta siger det. Det er sandt. Jeg vil håbe at i fremover støtter shoppen, hvis det er et af shoppens programmer i ønsker at gøre brug af. Det er selvfølgelig ikke et krav, men på den måde støtter man den fortsatte eksistens af Spywarefri. Jeg vil også håbe at man støtter supporten. På den måde bliver der råd til supportermøderne mm. Det er altid en stor fornøjelse for supporterne lige som vi har oparbejdet et ægte og varmt kammeratskab.

Velkommen Thomas!

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

summer
Antal indlæg: 93

Dejligt der er en der kan afløse dig i shoppen Perhaps. Din indsats i spywarefri fora er uvurderlig og at du nu har mere tid er bare kanon. Det arbejde Spywarefri gør, er bare så godt. Det er der mange, mange der har stor gavn af. Altid venlige og hjælpsomme.
Selvfølgelig også velkommen til ThomasA. Det job skal du nok klare. [:X]

Administrator
Antal indlæg: 8316

Jeg lukker tråden. smile

Signatur

Støt og godt ? Så vær lidt flot

Støt Supporten     http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/                    (bidrag til kaffekassen)
Støt Shoppen       http://www.spywarefri-shop.dk/
TAK for støtten   http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75439/  (dit bidrag bliver vist her)