Sådan får man spyware !!!!!
  Sluf
Redaktør
Antal indlæg: 4923

[:(!][:(]
Jeg lavede bare een eneste stavefejl da jeg skulle finde en iøvrigt helt ærlig side, og det er åbenbart en fejl de forbryderiske firmaer benytter sig meget af da der kom en typisk søgeside frem med rejser, varekøb, mailboxe m.m.
Resultatet var 7 popups (3 skjulte) 8 x spyware hvoraf 5 var nye for mig og så aner jeg ikke hvor mange Spysweeper har stoppet.
Og en lumsk dialogboks til downloading af et program for at det ikk` skal være løwn.
Interesserede kan få tilsendt et screenshot, spy- & virusfri.

Signatur

Eight beatyfull holidays i Ireland, when will I see it again ?

Redaktør
Antal indlæg: 11785

Hej Sluf

Du må meget gerne sende den ”forkerte” adresse samt et screenshot til mig. Min mail er: resist(at)spywarefri.dk >>> erstat (at) med @

Signatur

Med venlig hilsen
Resist TeamSpywarefri

Member of: Alliance of Security Analysis Professionals

mayskov
Antal indlæg: 286

Hej Sluf
Dit vredesudbrud har tilsyneladende forplantet sig til emnelinien i mailen, emnelinien i min Outlook er rød - hvodden fixede du det *S*

Mayskov

Sluf
Redaktør

Mayskov
Ikke forstået[?][?][?]

Fortæl mig lige hvor jeg skal redigere smile

Signatur

mayskov

Hej Sluf
Af en eller anden årsag er emnelinien i de mail jeg modtager på indlæg i dette emne (og kun dem) røde, jeg har oplevet det en enkelt gang tidligere med en mail (ikke fra Forum) og var nysgerring over fænomenet - det er muligt dine “tegn” i emnelinien udløser den røde (advarsels)farve - er der andre der har samme oplevelse ?.

Mayskov

Sluf
Redaktør

Hej igen
For ikke at flosse Spywarefris rygte har jeg hermed redigeret overskriften. [:X]
Jeg har læst fire ord om HTML-redigering og en uheldig kombination af tegn kan have udløst miseren.
Undskyld[:I]

Signatur

mayskov

Sluf
Selvfølgelig - det er forklaringen, min Outlook både sender og modtager i HTML, men ellers er /var det da effektfuld hvis man skal have fremhævet sin mail så den ikke drukner i mængden.

Mayskov:)