Men desværre uspiselig[xx(]
Jeg har hørt fra kilde at et kendt computerblad i deres nyeste nummer har lagt Messenger Plus på deres Demo-CD [:(]
|
|
|
|
Men desværre uspiselig[xx(] Jeg har hørt fra kilde at et kendt computerblad i deres nyeste nummer har lagt Messenger Plus på deres Demo-CD [:(] |
|
|
|
|
|
Hejsa Sluf |
|
|
|
|
|
Hmm Ku` være at man skulle sende zipfilen til både Lavasoft og Webroot [8D] |
|
|
|
|
|
Der er kun et at sige om det, SIKKEN NOGLE FJOLSER |
|
|
|
|
|
Jeg siger bare velbekommen. Godt jeg ikke er sulten lige nu Så ved vi da hvad vi skal lave den kommende tid. |
|
|
|
|
|
Gad vide hvor mange tusind mennesker der bare installerer det program, uden at ane hvad det sponsor program indeholder. FØJ siger jeg bare |
|
|
|
|
|
Den mulighed eksisterer jo at de er blevet betalt for at gøre det, nu ved jeg ikke hvilket blad det er, og har heller ikke noget at have mistanken i. |
|
|
|
|
|
Buhu, mit hadeprogram, og så spredt for alle vinde, så alle kan downloade dette “misfoster”, de kalder et program. Vi tager kampen op! |
|
|
|
|
|
Som sagt, jeg har det fra kilde og kender også navnet på bladet men vil ikke nævne det her. Og jeg tvivler på at bladet har fuld medbestemmelse over indholdet på skiven selv om artikler og software følges ad i samme indpakning. |
|