Nu kan det godt være det virker lidt selvhøjtideligt – men sådan er det ikke ment. For selv om man er blevet supporter ”for kort tid siden”, så er man blot en bruger der har fået lidt flere knapper og trykke på men stadig har sjælen med i det liv som faktisk udspiller sig på denne side…
5 år til oktober og lige rundet tråd nummer 50 tusinde i går, så syndes jeg helt ærligt at der er grund til at ønske siden og sides ophavsmænd og kvinder tillykke med succesen.
Det viser at idéen var bæredygtig, rigtig og fremtids orienteret – for antallet af tråde er vokset stødt i de 5 år der er gået og med et gennemsnit på 10 tusinde emner om året – ja så siger det jo faktisk sig selv…
Ja, STORT tillykke skal også lyde herfra. Det ER en fantastisk side og et uundværligt forum. Samtlige i Teamet og supporterne laver et unikt stykke arbejde, og de der må forlade forum med uforretet sag kan vist tælles på en hånd. Samtidig skal også lyde en stor tak til alle brugerne der klør på med krum hals for at løse også ikke virusrelaterede spørgsmål, bl.a. i ANDET kategorien hvor jeg selv har fået hjælp til fx. noget så “åndssvagt” som mobiltelefon spørgsmål, hvilket jo ikke har en døjt med EDB at gøre, men forum gør det muligt at spørge og få hjælp til snart sagt alt mellem himmel og jord. Forum har desværre en bagside: Nemlig at den gør en afhængig[:D][:D] Selv på ferier under sydens sol må jeg lige forlade drømmesengen og gå en tur. Konen ryster på hovedet - hun ved godt, at turen ikke går til toilettet, men til den nærmeste netcafe for at spendere et par Euro; og det er sgutte for at checke mails - nej det er for at logge direkte på: http://www.spywarefri.dk - kan altså bare ikke undvære det:) Håber I består i al fremtid og fortsat vil dedikere jeres sparsomme fritid i bestræbelserne på at komme al skidtet på nettet til livs og hjælpe os “håbløse” der af og til alligevel for raget noget til os der ikke er så godt for “peteren” Endnu engang tillykke!![:X][:X]
Også et stort tillykke fra mig, jeg følger som PND Spywarefri når jeg er på ferie, jeg kan ikke lade være.
Man bliver smittet af den gode ånd der er i dette forum, der er nogle få stykker af de “gamle” der sørger for at diskussionerne ikke løber af sporet.
Jeg har som mange andre fået en fantastisk hjælp herinde fra, så hvis SWF ikke havde eksisteret ville jeg nok have været på herrens mark.
Det jeg synes er det mest fantastiske er, at I, team spywarefri og forumsuportere laver dette store arbejde med at hjælpe alle med deres problemer helt frivilligt i jeres fritid.
Der er også mange brugere der er rigtig gode til at hjælpe, I skal også have en tak for jeres uvurderlige hjælp.
I skal alle have en stor tak.
Må Spywarefri bestå altid, hvor skal vi ellers gå hen med vore problemer.
Når jeg (en ældre herre) en gang imellem forsøger at supportere en person i nabolaget,som måske er lidt på afveje med computeren,- det være sig computere uden ordentlig sikkerhed,eller slet ingen,-rensningsprocedurer ect…,bliver jeg spurgt:“hvor pokker har Du det fra”?
Stolt kan jeg så svare:“På http://www.spywarefri.dk Denne side har været min læremester i 3.år”.Må dette fortsætte længe endnu [:X][:X]