Hej Magic
Det ser ud til de er fra Microsoft. Der er nogle som hedder wudfhost.exe.mui, og som ejes af trustedinstaller.
Jeg har set den side du henviser til, men forstår desvære ikke meget af det.
|
|
|
|
Hej Magic Det ser ud til de er fra Microsoft. Der er nogle som hedder wudfhost.exe.mui, og som ejes af trustedinstaller. Jeg har set den side du henviser til, men forstår desvære ikke meget af det. |
|
|
|
|
|
Det gør jeg såmænd heller ikke Men der er et link, hvor du kan kontakte nogen fra microsoft ang. problemet: Det var måske et forsøg værd ? |
|
|
|
|
|
Hej Magic Det vil jeg gøre. Har vi afsluttet vores undersøgelse? |
|
|
|
|
|
Jah, lige nu, men vi er lidt spændt på at høre hvad i finder ud af, for det kan være at det bruges i andre sammenhænge |
|
|
|
|
|
Hej Magic Lige for at være helt sikker. Har vi konkluderet, at jeg ikke har noget rootkit, spyware, virus eller lignende? Kunne jeg få dig til at kommentere mine iagttagelser i forhold til microsoft sikkerhedscenter? |
|
|
|
|
|
Vi kan lige tage et ekstra tjek, for en sikkerheds skyld - Hent Blacklight her, til skrivebordet http://www.antirootkit.com/software/F-Secure-BlackLight-Beta.htm |
|
|
|
|
|
Hej Magic Log fra Blacklight: 07/18/08 14:35:34 [Info]: BlackLight Engine 1.0.70 initialized |
|
|
|
|
|
Hej Magic Jeg prøvede i panik at afinstallere, downloade og geninstallere Bullguard. Nu er problemerne væk. Bullguard vises nu igen i joblisten. |
|
|
|
|
|
Lidt fint at du gik i panik [:D] For det kunne åbentbart løse problemet. Er der andet vi kan hjælpe med, eller skal vi lukke sagen her ? |
|
|
|
|
|
Hej Magic Jeg kan ikke lade være med at sidde tilbage med en mistanke om at der er en fejl i Bullguard. |
|
|
|
|
|
Jeg tror nu mere at den ret onde infektion du havde var årsagen, men lad det ligge. Velbekomme. |
|
|
|
|
|
.... og også den konstatering vi gjorde at der lå rester af en ond virus ved navn Symantec |
|