Ovenpå det - rimelig korte[:D] - indlæg, er der ikke meget andet at sige end stort tillykke til Ejvindh med udnævnelsen.
At det er helt fortjent er der jo slet ingen tvivl om, det er ikke en gang nødvendigt at læse det mellem linierne:)[:X].
|
|
|
|
Ovenpå det - rimelig korte[:D] - indlæg, er der ikke meget andet at sige end stort tillykke til Ejvindh med udnævnelsen. At det er helt fortjent er der jo slet ingen tvivl om, det er ikke en gang nødvendigt at læse det mellem linierne:)[:X]. |
|
|
|
|
|
Endnu et tillykke[|)][:X] |
|
|
|
|
|
Hej Ejvindh. Flot, flot gået… Hvad mere er der at sige, som ikke allerede er sagt - STORT tillykke til dig og Spywarefri. |
|
|
|
|
|
Jeg har en enkelt gang nydt godt af assistance herfra (med succes). Det er dejligt med et forum hvor man kan regne med neutral støtte og hjælp. Spywarefri’s kritikere siger at vi her er alt for “frelste” og P2P programmer kan bruges til så meget godt. Venlig hilsen og tillykke til Ejvindh + Spywarefri - Jens V |
|
|
|
|
|
Tjaa,- der sidder sågu et godt hoved på den knægt:) Tillykke Ejvind, og pas nu på, man bliver beruset af ros!! Mvh. Voldbydk |
|
|
|
|
|
Det har du nemlig ret i, voldbydk. Det varmer rigtig dejligt med al den ros, og tak for det. Men nu kan jeg vist heller ikke tåle mere, så jeg lukker lige så stille og roligt her Jeg håber jeg kan leve op til det. Det får vi jo at se om et år, hvor det skal afgøres om det bliver forlænget. |
|