Spywarefri supporter bliver MVP’er
  bwf1409
Antal indlæg: 3169

Ovenpå det - rimelig korte[:D] - indlæg, er der ikke meget andet at sige end stort tillykke til Ejvindh med udnævnelsen.

At det er helt fortjent er der jo slet ingen tvivl om, det er ikke en gang nødvendigt at læse det mellem linierne:)[:X].

mo-od
Antal indlæg: 3572

Endnu et tillykke[|)][:X]

Redaktør
Antal indlæg: 3529

Hej Ejvindh. smile

Flot, flot gået… Hvad mere er der at sige, som ikke allerede er sagt - STORT tillykke til dig og Spywarefri.

Jens V
Antal indlæg: 272

Jeg har en enkelt gang nydt godt af assistance herfra (med succes).
Efterfølgende har jeg et par gange dristet mig til at bidrage i kategorien Diverse\Andet.

Det er dejligt med et forum hvor man kan regne med neutral støtte og hjælp.
Hvis Microsoft og Danske Bank henviser til SWF - Hvad kan man så forlange mere? - og tillykke med at et medlem af staben har fået anerkendelsen MVP, det var på tide.

Spywarefri’s kritikere siger at vi her er alt for “frelste” og P2P programmer kan bruges til så meget godt.
Det kan de, men jeg har set igen og igen at fildelingsprogrammer og ukritisk downloading af gratisprogrammer er den sikre vej til alvorlige problemer.
Det er det man selv klikker ja til som udgør det største problem.
Vogt jer for Zango, den kan gøre en computer totalt ubrugelig.

Venlig hilsen og tillykke til Ejvindh + Spywarefri - Jens V

Antal indlæg: 222

Tjaa,- der sidder sågu et godt hoved på den knægt:)
Det er rart at vide at han er på vores side wink

Tillykke Ejvind, og pas nu på, man bliver beruset af ros!!

Mvh. Voldbydk

Ejvindh
Redaktør
Antal indlæg: 6048

Det har du nemlig ret i, voldbydk. Det varmer rigtig dejligt med al den ros, og tak for det. Men nu kan jeg vist heller ikke tåle mere, så jeg lukker lige så stille og roligt her smile

Jeg håber jeg kan leve op til det. Det får vi jo at se om et år, hvor det skal afgøres om det bliver forlænget.