Monster hastighedsnedsættelse
  Paganic
Antal indlæg: 26

Har fra dd haft et seriøst problem hvor det har taget op til 2 min for min puter atreagere på hvad jeg beder den om, det er særligt udpræget når jeg starter IE op og har en anelse om at det måske også hænger sammen med Bullguard da denne ikke kommer med sin sædvanlige “update-box” nede i hjørnet efter de ca 2 min det normalt tager.

Har kørt AVG i fejlsikret tilstand
Kunne ikke køre Combofix da den siger det kun virker til 2000 og XP
Har kørt Hijackthis som admin på Vista

————————————————————————————-
AVG Anti-Spyware - Scan Report
————————————————————————————-

+ Created at: 02:55:31 04-06-2008

+ Scan result:

Nothing found.

::Report end

Hijackthis log…...............:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 03:02:50, on 04-06-2008
Platform: Windows Vista (WinNT 6.00.1904)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16643)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Program Files (x86)\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Program Files (x86)\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe
C:\Program Files (x86)\OpenOffice.org 2.2\program\soffice.exe
C:\Program Files (x86)\OpenOffice.org 2.2\program\soffice.BIN
C:\Windows\SysWOW64\conime.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEUser.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Users\Ejer\Desktop\Spywarefri\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.qnull.net/forum/index_def.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files (x86)\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] “C:\Program Files (x86)\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe”
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] “C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe” -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] “C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe”
O4 - HKLM\..\Run: [!AVG Anti-Spyware] “C:\Program Files (x86)\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe” /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] “C:\Program Files (x86)\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe” /background
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] “C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\bullguard.exe”
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User ‘LOKAL TJENESTE’)
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User ‘LOKAL TJENESTE’)
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User ‘NETVÆRKSTJENESTE’)
O4 - Startup: OpenOffice.org 2.2.lnk = C:\Program Files (x86)\OpenOffice.org 2.2\program\quickstart.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter; til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {0B79F48A-E8D6-11DB-9283-E25056D89593} (F-Secure Online Scanner 3.1) - http://support.f-secure.com/ols/fscax.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_2.3.6.108.cab
O16 - DPF: {CF40ACC5-E1BB-4AFF-AC72-04C2F616BCA7} (get_atlcom Class) - http://www.adobe.com/products/acrobat/nos/gp.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - https://fpdownload.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - GRISOFT s.r.o. - C:\Program Files (x86)\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BgLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

End of file - 6879 bytes

Håber det giver mening, blev nødt til at hente “pakken” i fejlsikret tilstand med netværk, og kørte AVG på samme opstart, har genstartet normalt nu efterfølgende og prøvet at køre Combofix samt kørt Hijackthis.

Administrator
Antal indlæg: 32215

Hej, eller go´morn smile

Fortæl lige om det er en 64 bit maskine ?

Signatur

Sund Computer fornuft

Paganic

Ja det er en 64 bit maskine, sorry at jeg ikke lige fik tilføjet dette hehe

Paganic

Hmmmm…. efter at have kørt AVG og den starter sig selv op ved opstart virker det som om at mit problem er forsvundet, før ville hastighedsnedsættelsen være startet ca et par minutter efter at jeg startede op i normal tilstand, prøvede tidligere at køre scan med Bullguard men da den sagde at det ville tage over 400 timer så gav jeg op hehe, kører dog Bullguard scan lige nu og nu siger den kun 2 timer for full scan….

Kander ligge et eller andet skidt som har “stjålet” min ydelse til noget snavs`?

Administrator

Der er ikke noget i loggen der tyder på at nogen/noget der har “stjålet” noget, men lad os høre hvordan det går ?

Signatur

Sund Computer fornuft

Paganic

Ok tak for hjælpen indtil videre, krydser fingre for at det ikke kommer tilbage hvad det end var hehe, men vender tilbage til denne thread hvis det skulle opstå igen.

Er det forresten en dårlig ide at køre AVG sideløbende med Bullguard`? For lige nu er det den eneste forskel der er på mit system som det kørte før og nu, og nu er klart at foretrække hehe.

Administrator

Velbekomme smile

Hvis det er AVG antivirus er det en dårlig idé, da to eller flere antivirus programmer vil konflikte, og bruge unødige resourcer

Signatur

Sund Computer fornuft

Paganic

Det er AVG antispyware som den nu automatisk starter op efter at have installeret det i fejlsikret tilstand, og netop som det hele så ud til at være gået i sig selv igen “lockede” min lille puter igen hvor skrivebordet blev sort og jeg fik en popup med “fejl i sikkerhedsindstillinger” “logon server kunne ikke oprette forbindelse”.... efter en hurtig koldstart klager jeg nu igen min nød herinde hehe….

Administrator

Ok. Så flytter jeg lige tråden til en anden kategori, hvor der gælder lidt andre regler ->

“Da det kun er et udvalg af vores supportere, der hjælper til herinde, og 64 bit computer-arbejdet i det hele taget er meget nyt, må du forvente, at der godt kan gå lidt længere tid mellem svarene i denne kategori—ligesom du også må regne med at der skal nogle flere indgreb til end gennemsnittet i de andre tråde.”

Signatur

Sund Computer fornuft

Paganic

Super, det er da altid rart at det ikke er malware/spyware/virus der laver bøvlet, omvendt er det selvfølgelig lidt bekymrende at jeg så SLET ikke har nogen ide om hvad det kan være hehe.

Så hvordan får vi skudt denne troubleshooting igang herinde`?

På forhånd tak.

Paganic

Kan lige update med at jeg har prøvet at systemgendanne til før problemet opstod dog uden succes.

Generelt kan jeg, når jeg starter maskinen op arbejde på den i 2-4 minutter inden den lynhurtigt bliver langsommere og langsommere, som eksempel kan jeg nævne at jeg prøvede at lave full system scan med Bullguard hvor den skrev estimated time remaining til lige under 1 time, og *bam* *bam* *bam* så røg denne pludselig op på først 350+ timer og et splitsekund senere 400+ timer.

Samtidigt med ovenstående sker der ligeledes det at de forskellige vinduer og programmer selvfølgelig reagerer MEGET langsomt og gør det stort set umuligt at arbejde sig frem igennem troubleshooting på normal vis i normal tilstand.

Indtil videre har maskinen fungeret fint i fejlsikret tilstand selv med netværksforbindelse (som jeg også bruger nu for at kunne nå at lave en post i denne tråd), men tør dårligt håbe på noget for at være ærlig.

Har hapset mine vigtigste dokumenter/billeder osv og smidt på en ekstern harddisc, så hvis formatering/genindstallering er sidste udvej så må det blive sådan, men det ville nu være rigtigt rart hvis man kunne undgå denne lidt drastiske handling.

Håber der er nogen af jer eksperter der har mod på at kaste sig over min lille maskine inden jeg bliver desperat, og håber bare at det ikke er noget med mit hardware der er galt.

PS: 64 bit maskine med Windows Vista Home Premium hvis det skulle have nogen indflydelse.

Administrator
Antal indlæg: 55510

Hent Oldtimer’s OTScanIt herfra:
http://download.bleepingcomputer.com/oldtimer/OTScanIt.exe

Dobbeltklik på OTScanIt, som du hentede, og klik på Extract. Så udpakkes programmet i en særskilt mappe. Gå ind i denne mappe, og dobbeltklik på OTScanIt.exe. I venstre side skal du sætte flueben og prikker på følgende måde:

Processes: Non-Microsoft
Services: Non-Microsoft
Driver Services: Non-Microsoft
Registry: Non-Microsoft
File String Search: Non-Microsoft
Rootkit Search: Yes
Files Created Within: 30 Days, Non-Microsoft Only
Files Modified Within: 30 Days, Non-Microsoft Only
Always Include Unicode Names

I højre side under Additional Scans, skal du sætte flueben ved (Non-Microsoft only)
File - Lop Check

Klik herefter på “Run Scan”. Efter noget tid vil der dukke en logfil op. Da logfilen ofte bliver for lang til at ligge i forum, er det bedre at uploade den på Peecee:
Læg logfilen op på peecee her:
http://peecee.dk/
...og læg den internet-adresse som du får herind bagefter.

Alternativt kan du bruge
http://myupload.dk/

Signatur

qui potest, obligatur

Nierne bomaye - You’ll never walk alone

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne

Paganic

Kan ikke finde “File String Search: Non-Microsoft”, og er det ok at køre dette program i fejlsikret tilstand da jeg ellers skal koldstarte maskinen igen og igen :o)

http://peecee.dk/upload/view/117389

Kørt i fejlsikret tilstand med netværk

Ejvindh
Redaktør
Antal indlæg: 6162

Det er den forkerte logfil, du har lagt herind. Du er kommet til at lægge filen “catchme.log” herind. Den fil vi skal se hedder OTScanIt.txt og ligger inde i OTScanIt mappen.

Paganic

http://peecee.dk/upload/view/117487

Ja det var det da også, aner ikke lige hvad jeg har tænkt men her skulle den rigtige være, den er oxo en del længere end den anden hehe

Paganic

Har nu haft min maskine kørende over 1 time uden at den har mistet hastighed, har endda kunnet køre et full scan med Bullguard uden problemer, alt dette efter at bullguard for første gang siden problemet opstod kom frem med meddelelse om korrekt update gennemført med den der lille boks nede i højre hjørne (den har ikke kommet op efter problemet opstod).

Jeg undrer mig over om det måske er Bullguard der har været årsagen til problemet eller om der stadig ligger noget skidt et sted, her er bullguard loggen (ved ikke om i kan bruge den til noget, men der er trods alt 84 filer den ikke har kunnet scanne da de var i brug):

BullGuard Scan Report
Scan Profile: “Computer”

——[  System Info ]——————

OS Version: Microsoft Windows Vista Home Premium -  (Build 6000) [4 * amd64 CPUs]
Physical memory: 4096 MB
System up-time: 0 days, 01 hours, 07 minutes, 21 seconds
BullGuard up-time: 0 days, 01 hours, 06 minutes, 49 seconds
TopLayer Version: 7, 0, 0, 6
FileSpy5 Version: N/A
BdFileSpy Version: 3.7.0.57 built by: WinDDK
BsFileScan Version: 7, 0, 0, 19
Reconn Version: 1.1.0.5 built by: WinDDK
MailProxy Version: 7, 0, 0, 9
AntiVirus Version: 7, 0, 0, 24

——[  Scan Parameters ]——————

Folders to scan:
  C:\

Excluded folders:
  None

Files to scan:
  None

Scan type:
  [o] Scan all files
  [ ] Scan program files only
  [ ] Scan custom extensions:

[X] Exclude user extensions: lnk

[X] Scan boot sectors
  [X] Scan packed files
  [X] Scan archives
  [X] Scan emails
  [X] Scan running processes
  [X] Scan registry
  [X] Scan IE cookies
  [X] Enable heuristic detection

[ ] Scan default action

Scan Statistics

Scan started: Thursday, June 05, 2008 18:37:03
Scan duration: 0 days, 00 hours, 42 minutes, 43 seconds
Completion status: Successful

Total files scanned: 317503
Total files skipped: 84
Identified viruses: 0
Scan speed: 123.88 files/sec

Files skipped:
  C:\ProgramData\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys\7d88cd21b56ad6f401654aa29c3b43ad_99f53561-e575-48b9-a94a-92f15faecfc2 [Open Failed]
  C:\Users\Ejer\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat [Open Failed]
  C:\Users\Ejer\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG1 [Open Failed]
  C:\Users\Ejer\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG2 [Open Failed]
  C:\Users\Ejer\AppData\Local\Microsoft\Windows Defender\FileTracker\{BD541366-9441-4CE3-9D9E-B4702994F10F} [Open Failed]
  C:\Users\Ejer\ntuser.dat [Open Failed]
  C:\Users\Ejer\ntuser.dat.LOG1 [Open Failed]
  C:\Users\Ejer\ntuser.dat.LOG2 [Open Failed]
  C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log [Open Failed]
  C:\Windows\Logs\CBS\CBS.persist.log [Open Failed]
  C:\Windows\Logs\DPX\setupact.log [Open Failed]
  C:\Windows\Logs\DPX\setuperr.log [Open Failed]
  C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.0\Windows Communication Foundation\SMSvcHost.exe.config [Open Failed]
  C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v3.0\Windows Communication Foundation\SMSvcHost.exe.config [Open Failed]
  C:\Windows\Panther\UnattendGC\diagerr.xml [Open Failed]
  C:\Windows\Panther\UnattendGC\diagwrn.xml [Open Failed]
  C:\Windows\Panther\UnattendGC\setupact.log [Open Failed]
  C:\Windows\Panther\UnattendGC\setuperr.log [Open Failed]
  C:\Windows\security\database\secedit.sdb [Open Failed]
  C:\Windows\System32\7B296FB0-376B-497e-B012-9C450E1B7327-2P-0.C7483456-A289-439d-8115-601632D005A0 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\7B296FB0-376B-497e-B012-9C450E1B7327-2P-1.C7483456-A289-439d-8115-601632D005A0 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\catroot2\edb.log [Open Failed]
  C:\Windows\System32\catroot2\{127D0A1D-4EF2-11D1-8608-00C04FC295EE}\catdb [Open Failed]
  C:\Windows\System32\catroot2\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}\catdb [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\COMPONENTS [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\COMPONENTS.LOG1 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\COMPONENTS.LOG2 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\DEFAULT [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\DEFAULT.LOG1 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\DEFAULT.LOG2 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SAM [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SAM.LOG1 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SAM.LOG2 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SECURITY [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SECURITY.LOG1 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SECURITY.LOG2 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SOFTWARE [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SOFTWARE.LOG1 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SOFTWARE.LOG2 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SYSTEM [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SYSTEM.LOG1 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\config\SYSTEM.LOG2 [Open Failed]
  C:\Windows\System32\restore\MachineGuid.txt [Open Failed]
  C:\Windows\System32\wbem\AutoRecover\3460B7617E0429A960E481B197F238A3.mof [Open Failed]
  C:\Windows\System32\wbem\AutoRecover\F10B24E451DC4F5B5B66AEE71603E35B.mof [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Application.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\DFS Replication.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\HardwareEvents.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Internet Explorer.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Key Management Service.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Media Center.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Bits-Client%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-CodeIntegrity%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-DPS%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-PLA%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnostics-Networking%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnostics-Performance%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DiskDiagnosticDataCollector%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DriverFrameworks-UserMode%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-GroupPolicy%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Help%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-WHEA.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-LanguagePackSetup%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-MUI%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-NetworkAccessProtection%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-ParentalControls%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Program-Compatibility-Assistant%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-ReadyBoost%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-ReliabilityAnalysisComponent%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Resource-Exhaustion-Detector%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Resource-Exhaustion-Resolver%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Resource-Leak-Diagnostic%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-RestartManager%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TaskScheduler%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-UAC%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-UAC-FileVirtualization%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient%4Operational.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\ODiag.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\OSession.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Security.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\Setup.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\System32\winevt\Logs\System.evtx [Open Failed]
  C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-n..n_service_datastore_31bf3856ad364e35_6.0.6000.16386_none_2b166a33f17217b5\dnary.xsd [Open Failed]
  C:\Windows\winsxs\x86_microsoft-windows-n..n_service_datastore_31bf3856ad364e35_6.0.6000.16386_none_cef7ceb03914a67f\dnary.xsd [Open Failed]

Results after ROUND 0

Scan started: Thursday, June 05, 2008 18:37:03
Scan duration: 0 days, 00 hours, 42 minutes, 43 seconds
Infections solved: 0
Infections left: 0
Viruses left: 0