Tak for en stor indsats. ![]()
Man kan ikke undgå at komme til at holde af dig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej Fromsej! |
|
|
|
|
|
Og en stor tak til fru Fromsej,for at hun kan undvære hr Fromsej,i så en stor del af hverdagen,skal det også lyde herfra. |
|
|
|
|
|
@Fromsej 40.000!!!!! Hård nyser, det er kun entusiasme direkte fra sjælen der opnår så mange indlæg. Fromsej = hvad man på dansk ville kalde “en hyg´lig fyr” Tak for din humor og gode ånd du fylder forum med. 5 år, kan se at det er nu snart 4 år siden jeg oprettede mig som bruger, kan faktisk ikke huske hvad grunden var til at jeg fandt herind, men jeg kan huske at tonen på dette forum var og er unik. Tak for et godt forum [:X][:X] Rookie |
|
|
|
|
|
Hej Fromsej. Tak for din måde at være på og hjertelig tillykke med de mange indlæg.
|
|
|
|
|
|
Hej gamle ven. STORT tillykke fra en næsten lige så “gammel”, men langt fra lige så kompetent og aktiv dreng som du. Det er bare noget af en præstation du har gennemført - det håber jeg både du selv og alle andre er klar over. Du må sammen med de andre fremtrædende personer bag teamet siges at være indbegrebet af SpywareFri… Uden lige præcis Jer, da var SpywareFri aldrig blevet det som det er i dag. Selv håber jeg stadig at dagen kommer, hvor jeg bedre kan finde tid og rum til, bare en gang i mellem at kunne komme herind og hjælpe Jer lidt. I var en gang min “familie”, og den skal man jo som bekendt støtte op omkring. Fortsat god vind i sejlene, frem mod de næste 10.000 indlæg Søren… Når du runder de 50.000 kommer jeg hjem og skåler med dig i et par dage. Jeg savner utroligt meget dine sjove bemærkninger og dine venlige skulderklap fra AltMe – både når det gik godt, men også når det gik knapt så godt. Tillykke til hele Spywarefri… I har jo Fromsej. [:X] |
|
|
|
|
|
Stort tillykke herfra, oh du levende legende. Du bliver ofte kaldt MESTER Fromsej, og i mine øjne vil du altid være MESTER. Tak for mange hyggelige stunder, jeg håber der kommer flere af dem |
|
|
|
|
|
Havde helt overset denne tråd [:o)] så stort tillykke skal også lyde herfra, bedre sent end aldrig [:D] |
|