Status over 5 år (næsten)
Administrator
Antal indlæg: 55091

Så nåede jeg 40.000 indlæg her i forum. (Dette er indlæg nr 40.000)
Det har kostet sved, kaffe og ikke politisk korrekte nydelsesmidler, som jeg af hensyn til sarte sjæle ikke skal komme nærmere ind på.
Et par tastaturer er der også røget i kampens hede, samt en enkelt bordlampe.
(Omformeren brummede af H til, men en med en lægtehammer klarede det problem[:D])

Det har været en fantastisk tid, lige fra vores spæde start, hvor vi måske havde to-tre spørgsmål om dagen, til nu hvor der kommer 7-800 nye tråde om måneden.
Gennem årene har der været mange pudsige og sjove oplevelser herinde, det har i 99% af tiden været rigtig hyggeligt, den sidste procent glider vi let henover, da man ikke har meget ud af at huske på dårlige oplevelser, men derimod altid skal glæde sig over de gode af slagsen.
Det er altid rart at løse folks problemer, de fleste er “nemme”, forstået på den måde at med de værktøjer vi har, og den erfaring vi har opbygget, er mange problemer til at tage og føle på, og derfor bliver de løst.
Så er der de rigtig svære, det er især når banditterne opgraderer deres møg, så skal vi ud at finde nye løsninger, nogle gange må vi famle os frem i blinde, indtil vi finder noget der virker, det er også en charme, og det giver et kick, når tingene endelig falder på plads.

Skidtet på nettet har også gennemgået store forandringer, det er en kæmpe industri, enten med det formål at reklamere for alverdens skrammel, eller i kriminelt øjemed, såsom fjendtlig overtagelse af folks maskiner, tømme bankkonti, bevidst slette og ødelægge vigtige data, listen er uendelig.

Heldigvis har vi endnu kunne holde nogenlunde trit med udviklingen, ikke mindst takket være vores “udviklingsafdeling”(Ejvindh og FBJ især), der er gode til at udnytte deres udenlandske forbindelser og lære os andre at bruge værktøjerne.
Vi har gennem årene udvidet staben i flere omgange, samt i enkelte tilfælde sagt farvel til supportere, man mister måske lysten, har ikke tiden og overskuddet, eller af andre årsager.
Dette må vi bare respektere og tage ad notam.
De “nye”;) (alle andre end Perhaps, A.Behrendt, Resist, Spinoza og jeg selv), som er kommet til hen af vejen, er håndplukket med omhu, både for at lette os, og især for at styrke forum på områder hvor vi har haft huller, dette er lykkedes ganske fint for os, og der skal selvfølgelig lyde en tak til jer også for det kæmpearbejde i yder i forum.

Vi har også en kerne af faste brugere, nogle kommer for hyggens skyld, andre bruger os som bagstoppere, hvis de prøver at hjælpe med PC-problemer, andre igen kommer med små og store tips til os og hinanden, til disse skal der også lyde en tak, uden jer ville forum være markant kedeligere.

Der er også folk der kun kommer den ene gang, hvor de er løbet ind i uløselige problemer, det er som det skal være, heldigvis forlader langt de fleste os, med problemerne løst og med rene computere, hvilket sådan set er hovedformålet bag forum.
Tak til jer også, i er også en del af udviklingen herinde.

Den største tak skal dog være til Perhaps, uden ham intet Spywarefri, og i sagens natur, intet forum.
Samt til A.Behrendt, Resist og Spinoza, som alle har været med fra den spæde start, til dags dato, i det omfang tiden og lysten har været til det.

Helt ærligt, jeg er sq stolt af det vi har opnået, stolt af at kunne kalde mig TeamSpywarefri, og stolt af at have hjulpet en masse mennesker i årenes løb.
For mig personligt har det været indsatsen værd, selvom der er gået mange timer med det.smile

Hvad fremtiden vil bringe ved ingen, personligt er jeg bange for at banditterne bliver så dygtige, at vi ikke kan holde trit længere, de har trods alt mere tid og flere penge til rådighed end vi har.
Selvom Alliance of Security Professionals er verdensomspændende, så er det baseret på frivillige og ulønnede personer, det gør kampen ulige, men vi fortsætter til sidste M/K.
Som Monrad og Rislund ville sige de kan knække vore faner, men de kan ikke knække os.

Med en stor hilsen til alle:

Yours sincerly
Fromsej TeamSpywarefri

*

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

Redaktør
Antal indlæg: 10177

Jeg vil ønske min mentor tillykke med nr 40.000 - uden ham var jeg ikke dukket op her og jeg har lært en bunke, så tak Fromsej for din indsats på alle områder smile [:X]

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Herfra skal lyde en stor tak til Fromsej. Han har igennem årene været et kæmpe-aktiv for Spywarefri, ja en uundværlig person. Hans viden er stor og bred og hvor mange mennesker han i tidens løb har gjort til glade computerbrugere kan ikke tælles.

Jeg husker også den første sjove tid i begyndelsen af 2003. Besøgstallet var steget til 50 om dagen og spørgsmålet blev stillet: Når vi nogensinde de 200 om dagen? Ja, vi kan smile af det nu hvor vi har besøg af ca. 5.000 om dagen, hvor vi nok har ca. 30.000 medlemmer (kun ca. halvdelen har stillet spørgsmål).

I 2004 medvirkede vi i udsendelsen Kontant i DR som computereksperterne da udsendelsen omhandlede spyware. Det gav så mange besøgende på Spywarefri at siden gik ned i flere dage. Efterfølgende har vi medvirket i DR2 Nyhederne, Rabatten, Dagens Danmark og et utal af radioudsendelser herhjemme men også i Sverige.

Vi har opnået en meget stor respekt herhjemme og i udlandet. Mastedonter som Microsoft, Danske Bank, Dansk Industri og mange andre linker til Spywarefri. Internetudbyderne henviser deres kunder til os når problemet er spyware.

Vi er nået langt, men det primære at råde og vejlede computerbrugerne samt rense computere er ikke blevet lettere, men kampen må gå videre.

En stor hilsen til jubilæumsbarnet Fromsej, til alle supportere, til alle vore brugere og til alle der bakker op om Spywarefri.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Ejvindh
Redaktør
Antal indlæg: 6048

Fromsej—du er sjælen i dette forum. Og uden sjælen, intet liv. Det er ret flot at arbejde på baggrund af en sjæl, der er 40.000 indlæg gammelt. Prøv at søge ude i de såkaldte “internationale” fora, og se hvor mange, der kan præstere en sjæl på 40.000 indlæg. Vi har noget de ikke har. Vi har en “Fromsej” [:D]

Og nu har du så ofte sagt, at vi alle er med til at bestemme herinde. Så jeg bestemmer hermed at tråden er hermed åben for indlæg fra brugerne!

Redaktør
Antal indlæg: 4114

Rigtig stort tilykke herfra også.

Ja Fromsej har altid været med der hvor det sjove skete. Når han bliver fjendtlig overfor Symantec/Norton osv.

40.000 indlæg er da en slant.

Men bare rolig, jeg overhaler ham inden han når 50.000 [:D];)

Signatur

Hjælp os med at sprede budskabet om Spywarefri på Facebook: http://www.facebook.com/Spywarefri.dk

Member of Alliance of Security Analysis Professionals™ - ASAP

Antal indlæg: 1665

Tillykke til Fromsej TeamSpywarefri [:D][:X]

Han har tit sagt ting, som får et lille smil frem på læben ved mig wink

Fortsæt det gode arbejde [^]

Signatur

Med venlig hilsen
Freakerz - Bruger på Spywarefri’s Forum
wink

bwf1409
Antal indlæg: 3169

Som bruger, så vil jeg da gerne løfte hatten for Fromsejs 40000 indlæg - og jeg tror ikke du skal frygte at jeg overhaler dig, hverken ved 50000 eller 100000 wink.

Det skærper altid appetitten at læse Fromsejs kommentarer, endda så meget at man nogen gange fuldstændigt overser hans skarpe logløsning osv smile.

Jeg tror at dette forum kører via en eller anden form for usynlig symbiose, til gavn for os brugere. Uden en Fromsej til at løfte pegefingre og periodisk skælde lidt ud, og uden en Perhaps til at svinge administrator-stokken og uden resten af teamet samt supportene, så hænger det ikke sammen længere. Det er den perfekte symbiose, og det virker.

Men da det er Fromsejs jubilæum, så tillykke med det - og så må vi jo se om det bliver Tesk eller dig der først runder de 50000.

Antal indlæg: 1075

Tillykke Fromsej.

Tillykke og Tak til Spywarefri og dig, jeg husker alt for godt hvilken redningsbælte det var dengang det så ´lidt sort ud´.  Det var lidt af et tilfælde at jeg dumpede ned i Spywarefri. Jeg vidste ikke rigtigt hvem jeg kunne tro på men et dansk forum der gav indtryk af at her var der fart over feltet og teknisk kyndig det gav tillid.

Til alle jer på Spywarefri forum der giver af jeres tid og viden, det er beundringsværdigt. 
w.

BjarneA
Antal indlæg: 9766

TROR DU IKKE VI HAR ANDET AT LAVE??
Det er hver gang du runder 10 tusinde indlæg – så skal vi sidde og bruge vores sparsomme tid på og skrive hyldestsang til dig…

OK - du har rundet 40 tusinde – men ved nærmere eftersyn så står der kun ét ord i halvdelen af dem, nemlig ”KILLDISK”!! Hvor imponerende er det så lige??
[:D][:D]

- ooOoo –

Søren – du er på få år blevet en institution på denne side, og med rette – for det er ikke mange mennesker der med så stor ihærdighed og entusiasme, uvildigt står til rådighed for sine medmennesker med sin viden og indblik i en lidt underlig men spændende, virtuel verden.

Dine faglige kvalifikationer er ikke til debat, dit temperament og vedholdende sind heller ikke på dette område, og vi er også mange i supportgruppen som på de indre linjer trækker på din store viden – og din lyst til at dele ud af den. [:X][:X]

Det skal der lyde en stor TAK for – du er på mange måder en ener… wink

MEN, hvis jeg skulle få en defekt lampe, så er det nok ikke liiiige dig jeg vil bruge mht. reparation, for og mene at en lægtehammer er ”dansk knowhow når det er bedst” vil jeg ikke udsætte den for…

Men nu kan jeg bedre forstå – at der er så mange slukkede lysreguleringer i det fynske > http://www.faa.dk/article/36817 < ligesom det undrede mig den anden dag jeg kørte gennem Odense og der på en stander var sat en stor seddel med teksten:

Til montørerne!
PRØV NOGET NYT
BRUG EN SKRUGETRÆKKER!!!

Vi “ses” – Bjarne smile

[ Rettet: 29.05.2008, 19:59 af BjarneA ]
  Lasse88
Antal indlæg: 1052

Tillykke med de 40.000 indlæg smile

Signatur

Dårligt sprog kan give utilsigtede virkninger.
eksempel:
Fangen benådes, ej hænges!
Fangen benådes ej, hænges!

“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.” - Plato
“It is better not to speak and be thought a fool, then to open your mouth and remove all doubt.” - Mark Twain

Redaktør
Antal indlæg: 4694

Hej Mester Fromsej.smile

Jeg har nu ikke så meget at tilføje,blot skrive godt gået.wink

Vi ser frem til de næste 40.000 tusind.[:D]

Signatur

Med Venlig hilsen Newbie.

Støt Supporten http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/!
Støt Shoppen   http://www.spywarefri-shop.dk/
Tak for støtten http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75439/

Husk at Google er din ven.

Sluf
Redaktør
Antal indlæg: 4923

Hvis Du var blevet læge istedetfor og bekæmpede infektioner i det fag med samme ihærdighed var der ikke mange der gik forkølede rundt [:D]

Signatur

Eight beatyfull holidays i Ireland, when will I see it again ?

Administrator
Antal indlæg: 8316

Du skal også have en lykønskning samt mange tak fra mig.

Næsten 25 indlæg per dag har du præsteret i 5 år. [:X]
Det ville trække tænder ud på de fleste!
Dog ikke på dig.

Du evner stadig at sætte “tand for tunge”.
Undertiden med anvendelse af din største viljestyrke. [:D]

I 2004 var jeg medvirkende til at få Forum til at gå ned i nogle dage.
Til sidst lykkedes det at komme herind.
Men derefter har det ikke været til at komme ud igen!

Tak for det.

Og tak for hjælpsomhed, gode råd, anvisninger, tips og tricks, humor og åndfuldheder.
Både foran og bag kulisserne her på Forum.

Måtte du “ånde” i mange år fremover! smile

Signatur

Støt og godt ? Så vær lidt flot

Støt Supporten     http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/                    (bidrag til kaffekassen)
Støt Shoppen       http://www.spywarefri-shop.dk/
TAK for støtten   http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75439/  (dit bidrag bliver vist her)

Redaktør
Antal indlæg: 2588

Fromsej,
Stort tillykke med de 40.000 indlæg. Men,men 40.000 indlæg er jo ikke helt nok, for det er jo ikke kun her i Spywarefri Forum man møder navnet Fromsej, så jeg vil satse på at vi skal lægge en del til de 40.000. Der findes mange ildsjæle i den her branche, som gør en kæmpe indsats for hjælpe andre af med alt skidtet der kommer ind derude fra det store stygge net, men det er ikke nemt at finde en ildsjæl af din kaliber Søren. Desuden er det altid en fornøjelse at læse dine indlæg, ikke mindst fordi de er skrevet med omhu, men også fordi de tit og ofte er krydret med en vis portion fandenivoldsk god humor.
Ikke alle ved det, men vi er nogen der har erfaret at Fromsej er stor fodboldfan, og når der er fodbold i fjerneren, kan man i forums baglokale ofte opleve at Fromsej fyrer første vers af “You’ll Never Walk Alone” af sådan uden videre. Og med rette kan man sige ...You’ll never walk alone, når Fromsej er på banen, for der er altid god hjælp at hente især når det gælder trusler og infektioner fra det store stygge internet.

Signatur

(\__/)
(>’.’<)     
(”)_(”) Støt venligst Spywarefri.dk: http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Støt Shoppen: http://www.spywarefri-shop.dk/

hch
Antal indlæg: 2088

Tillykke med de 40.003 indlæg Fromsej smile

Det har altid været spændene at læse dine indlæg, der smutter jo som regel nogle sjove kommentar med [:D]

Det har så været skyldt i kaffe i den gale hals og mit statur [8D]

Håber at der vil komme mindst lige så mange indlæg fra dig i fremtiden [:X]

smog
Antal indlæg: 3150

Stort tillykke herfra [:X][:X]...ved altid,hvor Du er,hvis man da ellers kan komme forbi Dine beskyttende hjælpere såsom Aboveall,Snulf-fornuft,Cander-cinder,Pedder-blandemig,Hapsspylukiproces,Spin og Malik
Vil hermed opfordre brugerne,at indskyde beløb til kaffekassen gr.Hr.Fromsej’s ituslåede og derved manglende materiel.Hr.Fromsej ligefrem be’r om det [:D]

Signatur

.. You talkin’ to me?