twaintec.dll & mxtarget
  hrk
Antal indlæg: 1

Hej

Jeg har fået twaintec.dll & mxtarget ind i min Pc’er og kan ikke få det fjernet igen jeg har købt Spy Sweeper
den siger den har fjernet det men næste gang jeg starter er den der igen, har prøvet snart alt også fra jeres hjemme side, KAN I HJÆLPE???

Venlig hilsen

[?]hrk

Antal indlæg: 2249

Gå i “TilFøj/Fjern Programmer” og afinstaller “Twain Tech” - hvis den er der!

Dernæst skal du i registreringsdatabasen og slette følgende (hvis de er der)
Start -> Kør -> regedit
“HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / Classes / CLSID / {0000607D-D204-42C7-8E46-216055BF9918}”
“HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / Microsoft / Windows / CurrentVersion / Explorer / Browser Helper Objects / {0000607D-D204-42C7-8E46-216055BF9918}”

Genstart din PC i fejlsikret tilstand (tryk F8 gentagne gange inden Windows booter op) og slet følgende: mxtarget.dll (ligger typisk i c:/windows)

Genstart normalt.

Start -> Kontrol Panel -> Internetindstillinger -> Faneblad “Programmer”; tryk på knappen “Gendan indstillinger”

Kør hernæst med SpySweeper igen. SpySweeper har netop fået en opdatering til sine definitioner, så du bør først opdatere med disse.

I øvrigt anbefaler jeg dig at tjekke Windows update - der er kommet en opdatering for nylig.

Redaktør
Antal indlæg: 25535

Hej hrk og velkommen til spywarefri

Når du har fulgt JT´s råd, så vil vi lige bede dig om at lægge en hijacklog herind. Du skal følge denne anvisning her punkt 1-4 http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm og så kopiere resultatet herind. Så kigger vi lige på, om der skulle ligge evt. rester af dit snavs.