Opdatering af Norman
  jgj
Antal indlæg: 3

Er det muligt at downloade virus opdateringer fra Norman og kopiere dem til en CD Rom?

Min meget gode Ven har “kun” en modem 45 forbindelse.
Jeg har ADSL og det vil ingen tid tage for mig.

Han er selvfølgelig registreret som bruger af Norman.

Hilsen JGJ

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Hvorfor ikke forære ham et 56k-modem. De koster jo næsten ingenting, og det går rimelig hurtig med download af opdateringer. Der kommer jo næsten dagligt opdateringer så det forekommer mig at være lidt af en dårlig løsning.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

jgj

Tak for svaret, jeg skrev han har et 45 modem men mente et 56k modem.
Han er en underlig snegl og vil ikke opdatere fra egen pcér.
Så jeg tænkte at jeg på denne måde måske kunne hjælpe ham.
Derfor denne henvendelse.
JGJ

Redaktør

Jeg har undersøgt sagen og det kan ikke lade sig gøre ud fra den betragtning at hvis man kunne downloade opdateringerne og kopiere dem til en CD-Rom ja så kunne man i princippet fortsætte med en Norman virusscanner hvor licensen ikke længere var gyldig.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Sluf
Redaktør
Antal indlæg: 4923

Han kan jo starte opdateringen lige så snart der er etableret forbindelse til nettet for at tjekke mails eller at surfe lidt.
Jeg kender ikke Normans opdateringer men medmindre det er en opgradering af programmet taler vi om måske 50 og op til 3-400 kilobyte ved daglige opdateringer, og det er mindre end 2 minutter med en 56k forbindelse.
Og det kan ikke svare sig at åbne og lukke forbindelsen i huj og hast for at spare penge da opkaldsafgiften faktisk er en stor post på den samlede regning. Jeg betalte førhen 25 øre i opkaldsafgift til Tele2 og var ikke opmærksom på det før jeg læste regningerne[:(]

Signatur

Eight beatyfull holidays i Ireland, when will I see it again ?

jgj

Tak for jeres svar, jeg vil tvinge hans arm om på ryggen og selv opdatere hans pcèr.

Redaktør

Jeg låser tråden og har du et nyt spørgsmål starter du bare en ny tråd op.

Signatur