Tesk og Bjarne Andersen som Forumsupportere ![]()
Tag godt imod dem
|
|
|
|
Tesk og Bjarne Andersen som Forumsupportere Tag godt imod dem |
|
|
|
|
|
Det er vidst ganske fornuftigt,at de 2 “super brugere”,nu og bliver tilknyttet teamet. |
|
|
|
|
|
Tillykke til jer begge - det er helt fortjent. Skal jeg så til at sige De til jer [:D] |
|
|
|
|
|
Tak for udnævnelsen
|
|
|
|
|
|
Kære Bjarne og Thomas! Tillykke til Jer begge |
|
|
|
|
|
Et tillykke skal også lyde herfra |
|
|
|
|
|
Tesk>> Tillykke herfra Bjarne Andersen>> Tillykke [ Rettet: 17.03.2008, 16:42 af smog ]
|
|
|
|
|
|
Mo-od: jeg ønsker også tillykke[8D].Også forsinket til det nye/gamle TeamSpywarefri-medlem[|)] |
|
|
|
|
|
Det var dejligt, at I ville være med. [:X] |
|
|
|
|
|
Velkommen til jer begge. |
|
|
|
|
|
Hej Tesk og Bjarne |
|
|
|
|
|
Velkommen til de 3 nye Forumsupportere. [ Rettet: 17.03.2008, 22:21 af Trinity Forumsupporter ]
|
|
|
|
|
|
Tillykke med udnævnelsen, og god arbejdslyst.[:X] |
|
|
|
|
|
Velkommen, Tesk Og Bjarne, køb en køleplade til Dit tastatur [:D] |
|
|
|
|
|
En lidt hektisk dag med snestorm - op til 32 m/sek., job og sandelig også udnævnelse til Forumsupporter på Spywarefri Forum.[:0] Jeg er jo helt overvældet af al den opmærksomhed … her midt i snestormen … og siger mange tak for alle de herlige lykønskninger til mig og min ”lidt” yngre kollega. Jeg tør godt for os begge sige, at vi vil gøre vort yderste for at leve op til tilliden. Kan forstå at jeg skal passe på med størrelsen af mine indlæg, men det vil jeg godt nok ikke love nogen – for uanset hvad man måske tror … så har jeg i den forløbne tid modtaget en del mail fra andre brugere som satte stor pris på min måde og kommunikerer på – idet den syndes det var en stor fordel og få tingene forklaret på en både let forståelig og informativ måde – samt at det ikke var i telegram sprog… Så smog – du skal nok ikke smide den 32” skræm væk endnu!! [:D]
Sluf > den vender vi lige på privat forum – jeg som aldrig har mobbet dig… Endnu engang TAK for lykønskningerne og vi mødes i trådene.[:X]
|
|
|
|
|
|
Og nu vi er igang så kom Rookie som rosinen i pølseenden Så tag også godt imod ham |
|