Den fortabte “datter” vender hjem. :-)
Administrator
Antal indlæg: 55091

Det er mig en stor glæde at kunne fortælle jer, at Cookie har fået lysten og tiden tilbage til at hjælpe i forum.smile

Cookie TeamSpywarefri genindtræder med fulde rettigheder, både hvad angår logløsning, og i al almindelighed.
Der vil ganske naturligt komme nogle friske input, og muligvis alternativer til de programmer vi andre benytter, det har vi fuld tiltro til vil fungere.

Så på hele teamet´s og supporternes vegne:
Velkommen tilbage smile

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

Antal indlæg: 687

1.000 tak, “far” Fromsej! ... It’s good to be back!

Så vidt jeg husker, blev den fortabte søns tilbagevenden fejret over 7 dage og 7 nætter, så det brag af en fest vil jeg glæde mig til [:p] ...

Jeg vil lige prøve at få genopfrisket lukke-tråde-funktionen, så tillader mig at lukke pænt efter os…. og se, om det virker [8)] ?!

Vi ses!

Antal indlæg: 510

Velkommen tilbage,skal det også lyde herfra.smile
Som du kan se,er der ikke blevet mindre at lave.[:(]
Så god arbejdslyst.[:D]

Signatur

Vis hensyn.
Ældre mand på nettet.

BjarneA
Antal indlæg: 9766

Jeg vil lige prøve at få genopfrisket lukke-tråde-funktionen, så tillader mig at lukke pænt efter os…. og se, om det virker ?!

Jamen det gør det så heldigvis ikke – for så kunne jeg jo ikke ha’ lagt en lille hilsen.smile

Først så vil jeg da også ønske dig velkommen tilbage – men, lige her har jeg altså en problem … for jeg aner faktisk ikke hvem du er[?][?]

Nu kunne jeg godt forestille mig, at der er andre i samme situation – så kan man ydmygt bede om en lille biografi af ”fruen” (det kan jeg dog regne ud)[8D] det vil højne forståelse af Fromsej’s begrejstring og sikker brede sig som en steppebrand til alle os andre også…

Nå pyt – velkomme her!!wink

Antal indlæg: 687

1.000 tak, I to [:I] ! .... Hmm, ja, lukke-funktionen virker vist ikke helt. Det må far Fromsej lige se på [:D]

Bjarne Andersen, du kender mig faktisk lidt ..... som D’Agostina i et andet forum .... bl.a. i “Gemius-sagen”.... hvis du altså husker den wink ?

[ Rettet: 12.03.2008, 15:49 af Cookie TeamSpywarefri ]
  BjarneA
Antal indlæg: 9766

Gemius-sagen”.... hvis du altså husker den

Jo den husker jeg udmærket – så er der jo lidt genkendelse alligevel… [:X]:)

Redaktør
Antal indlæg: 4114

Det er godt nok med en team-medlem mere smile.

Dog selvom du vist var før min tid [:D].

Det er altid trist når teamet bliver mindre - men det er altid glædeligt at flere ildsjæle kommer til! [:X]

Velkommen tilbage, håber du finder dig til rette smile

Signatur

Hjælp os med at sprede budskabet om Spywarefri på Facebook: http://www.facebook.com/Spywarefri.dk

Member of Alliance of Security Analysis Professionals™ - ASAP

Administrator
Antal indlæg: 55091

Jeg lukker som ønsket.smile

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur