Hey!
Efter jeg har downloadet et program, som jeg aldrig skulle have downloadet, er min computer gået i spasser.
Efter programmet havde installeret sig, kom der en meddelse op fra min firewall, der sagde at dette program ville have adgang. Jeg kom desværre til at give det første mindre program, inde i det store, til at få adgang. Men da jeg så så at filen, den ville have adgang med, hed noget med Trojan downloader, og agentspy begyndte jeg straks at stoppe installationen. Men det er åbenbart for sent.
For det første der begyndte at ske var(i rækkefølge):
1.nogle af mine programmers .exe filer fik et ~(.exe~) til sidst, så de ikke kunne starte op.
2.scannede med spyware terminator, fandt 5 virus/malware. kunne ikke slette 1, det skulle den gøre på start op.
3. Så scannede jeg igen, efter startop, så skete der det at denne BSOD kom frem med, 0x0000007F.
Så scannede jeg så i fejlsikkeret tilstand, med Lavasoft ad-aware 2007 og fik dog også renset noget der.
Det seneste der er sket, er at noget NT Authority\system har sat en automatisk, lukning af systemet ned på start op. så havde kun 60sec, inden den lukede ned. den skrev desuden denne kode: -1073741819, og det var services.exe den kørte på.
Det er så holdt op, så nu har jeg tid til at skrive her inde, og få lidt hjælp på denne virus/malware, som er en sej gut.
Jeg har scannet med følgende:
Ad-aware 2007
Threatfire
Spyware terminator
COMODO anti-virus
Spyware search & destroy.
Det har alt sammen fået lov til at lave fulde scanninger i fejl-sikret, undtagen Spyware terminator da den ikke kan i fejl-sikret.
Her er en HJT log:
http://peecee.dk/upload/view/99768
Firefox og IE har det med at “frysse” fast, efter den virus kom ind. Det som om den blokere internet forbindelsen, hvor efter jeg skal trykke på opdatere heletiden, indtil den kommer ind på siden. hvis jeg bare lader den kører nogle gange, så finder den ikke siden, men det hjælper at opdatere den…
Når men håber i kan hjælpe mig.
Tak på forhånd.